torsdag den 13. januar 2011

Flyttedag.... .og start på tæppe......

Altså KUN flyttedag af sypladsen.... og kun midlertidigt.....

 I det kedelige grå og halvmørke vejr det har været i dag, er jeg rigtig glad for at vi har ovenlys vinduer.....
-så kommer der da idet mindste lidt lys ind.....




-og når jeg nu havde bestemt mig for at påbegynde syning af det storblomstrede tæppe...  måtte sypladsen flytte til lyset.... :)

Inden sammensyning havde jeg prøvet mig lidt frem.... flyttet rundt på de storblomstrede..... 



                                               sådan x6 + lidt kanter...... 
               fortsættelse følger i morgen eller i weekenden...

                            ♥♥♥♥♥♥♥

11 kommentarer:

  1. Hvor er det smukt - det glæder jeg mig til at se færdigt.
    Jeg er selv lige begyndt på et sengetæppe - men det varer nu nok et par år inden det er færdigt.

    SvarSlet
  2. Sikke en masse skønt lys du får ind ;)
    Det må være dejligt.

    Det bliver da så flot det tæppe,
    glæder mig til at se mere ;)

    Yt.

    SvarSlet
  3. Det ser meget smukt ud.
    Er spændt på at se det færdigt! Det bliver jo en hel blomstereng ;-)

    KH

    SvarSlet
  4. Det bliver et tæppe, man bliver glad af at se på :o). Glæder mig til at se det færdigt .

    Kh Randi

    SvarSlet
  5. Sikke et spændende projekt! Og tak for tippet på min blog! Det virkede!
    Kh Inger Lise

    SvarSlet
  6. Det ser godt ud - glæder mig til fortsættelsen af tæppet..

    SvarSlet
  7. IHHHH hvor jeg glæder mig til at se det færdige resultat, skønne farver :-)

    SvarSlet
  8. Det ser virkelig smut ud. glæder jeg mig meget til at se færdigt :)

    SvarSlet
  9. Ja, vi må følge lyset .-)

    SvarSlet
  10. Det er nogle rigtig smukke stoffer. Har selv syet et sengetæppe i stoffet med de røde nelliker, sat sammen med Kaffe Fasset stof.

    SvarSlet