mandag den 3. januar 2011

Allerførst  tusind tak for alle jeres søde kommentarer til mit tidligere indlæg :) ved ikke om jeg ikke  fik det skrevet tydeligt nok......  men det var heldigvis ikke alle billeder der gik tabt -  lægger altid de sidst tagne billeder ind når jeg laver indlæg.... og det var heldigvis i går...... så det er KUN  billederne jeg tog til morgen der er væk.....  pyha....  men stadig ærgeligt....  for det var den mest fantastiske morgen....   - men prøver da bare i morgen igen - hvis solen er fremme :)   


I har jo nok alle hørt at vores allesammen 's Bamse ikke er i blandt os længere - desværre ..... jeg var ikke kæmpe fan - men synes hans musik gør én i godt humør.....  :)  - 
I dag har DAB'en kørt på dansktoppen.... de/den har tilegnet dagen i dag til Bamses dag....... samtidig er støveklud-støvsuger og svaber og jeg selv kørt i takt til den dejlige  danse-synge med musik :)......

- nåede også liiige posthuset med ugle-pakker ......
hoppede på cyklen, som ikke har været ude i snart 14 dage pga sneen...  iført min nye cykelhjelm......(julegave fra mine forældre) så nu er der taget hul på brugen af julegaver....

-nåede også genbrugen......  ( havde i juledagene set et lille bord som jeg gerne ville eje.....
- kunne ikke liige cykle med det, så min bedre halvdel blev sendt da han kom fra job  :)
 han faldt for dette billede..... og så til en flad 5'er  går det vist ikke helt galt :).....
I aften er krea-aften med 10-15 dejlige tøser/piger/damer.. :)

go' aften til jer ♥♥♥♥♥♥♥

5 kommentarer:

  1. Sikke en masse du har naaet i dag. Kan godt forstaa at du ikke kunne staa for det lille soede bord.
    Jeg er heller ikke Bamse-fan, men det er da alligevel kedeligt at han er vaek.

    SvarSlet
  2. Sjov cykelhjelm og et fint lille bord.

    SvarSlet
  3. Lyder som en perfekt mandag - tænk at se noget i vinduet og så faktisk nå at købe det inden nogle andre :-)

    SvarSlet
  4. Hej Marianne
    Den klæder dig godt, din nye cykelhjelm. Så dig med fuld oppakning i byen, da jeg havde hentet yngste mand i Børnehaven..
    Håber vi ses på tirsdag.
    Sne hilsner / Rikke

    SvarSlet