lørdag den 20. november 2010

nu med "såler" ....

Så skete det ....
De "grønne"  måtte vige pladsen :).....



De nye grå har fået smurt en gang "såler" på...(flydende gummi) så jeg kan stå fast.....   de er bare sååååå dejlige.... - og ikke spidse som det ligner på billedet - 
 det bliver nok ikke det sidste par  der bliver strikket  

Disse to små fætre (har jeg fået af en dejlig veninde)
 - de  kan måske blive til flere :) 
  -  de er lavet af "noget " spiseligt  :) 
 - som vi har på bordet i aften :) 

 Simpelt ikke :)  kan I gætte hvad det er :)

go´aften derude  

7 kommentarer:

  1. De ser også dejlige ud futterne :_)

    SvarSlet
  2. Jeg gætter på valnødder.
    Og skoene er bare for lækre !!

    SvarSlet
  3. Valnødder og de hjemmesko er skønne! Hvor kan man finde den opskrift?

    Klem

    SvarSlet
  4. Hvor er de fine ;)
    Er mønstret til at hitte ud af ?
    Har det jo liggende ;)

    Yt.

    SvarSlet
  5. hej Margith : de er bare sååå gode :) og tak

    Hej Miri: Musene er lavet af pistacie-skaller :) og tak :)

    Hej Mette : Pistacie-skaller og opskriften er fra ravelry eller http://frenchpressknits.blogspot.com/2010/01/version-21-errata-notice.html ♥

    Hej Yt
    ja det var hos dig jeg blev forelsket og måtte eje mønsteret .... Det tog liige lidt tid inden 10-øren faldt, men med lidt hjælp fra google translate - var det egentlig meget nemt :) -
    har strikket dem i Eskimo men kun med 1 tråd :)
    skriv endelig hvis det driller ....

    kh Marianne

    SvarSlet
  6. Hej Marianne,

    Jeg vil rigtigt gerne modtage opskriften og har sendt dig mail, men er usikker på om det var proceduren, eller om den ligger her på din blog? :-)

    På forhånd tak :-)
    Sanne

    SvarSlet
  7. Hej Marianne,

    Jeg vil rigtigt gerne modtage opskriften og har sendt dig mail, men er usikker på om det var proceduren, eller om den ligger her på din blog? :-)

    På forhånd tak :-)
    Sanne

    SvarSlet