søndag den 14. november 2010

Nærmest umuligt.....

                        -men jeg SKAL forsøge....... 
               Måske disse 2 kloge..... kunne hjælpe ♥  :)

ALLE  disse kasser -kurve og andet opbevarings.... + lidt til....      har været i vores "gamle"   krea/kontor/garderobe/soveværelse........ 
(tøjet på hylderne var lagt på plads - så det bliver en KÆMPE udfordring.....



Det kræver vist en større sortering......   hvis jeg skal få plads til ALT det i de 46rum jeg har til rådighed......det  er så det jeg vil bruge min søndag på ........    



- denne reol  skal liiige males hvid og hænges op.....
 -  inden brug...   :)

(godt vi har en 24 km2 stor hems - hvor "lidt" af det kan  blive opbevaret hvis det er helt umuligt  :)

-SKULLE SIGE FRA MIN BEDRE HALVDEL AT HAN ER KØRT HJEMMEFRA NOGLE TIMER ..... .  :)  
    - hvorfor tror I ? 

3 kommentarer:

  1. Hollaop, der er da lidt at tage fat på!?
    Klem

    SvarSlet
  2. Velkommen i klubben - flyttekasse klubben :-)
    God fornøjelse:-)

    SvarSlet
  3. Altså...jeg synes bare det ser fedt ud, med sådan en oprydningsopgave ;o) Bliver faktisk helt misundelig!
    Jeg Æææælsker den slags udfordringer. Drømmer faktisk om at leve af, at hjælpe andre med at rydde op, for jeg kan ikke få nok herhjemme :o)
    Mærkeligt..? Hmm tja..
    Rigtig god fornøjelse. Glæder mig til at se resultatet.
    Kærligst,
    Tine

    SvarSlet