mandag den 1. november 2010

Dagen derpå.....

kunne også hedde :  en dejlig men hård weekend  -  uanmeldt men dejligt besøg  -  kedelig mandag -  to do -
skulle måske være blevet liggende -  eller godt man ikke SKAL  -  elller update på renovering  og indkøb fra messen...........

Prøver at få det skruet lidt sammen  :)

Som tidligere skrevet var jeg på kreativ messe i fredags... som hjælpende hånd.....  hjem til sofa og lækker mad  -

tidligt op lørdag for at sende årgng 96 på job (kl ca6 .15)  - til kreadag et par timer.... desværre vandt sofaen igen .....

men manden arbejdede sig lidt ind på to do listen af renovering af soveværelse...... 

søndag forholdsvis tidligt op og afsted til skøn tur på  messe med med en dejlig veninde....... var hjemme igen ca 18.... 
(hvad der blev bragt hjem får i lige senere ...)

I nogen af de timer  jeg havde været hjemmefra var der blevet lagt gulv i soveværelse :)  skønt :)

   Imens der blev kokkeret en let anretning,  kom  mine forældre forbi med dejlige gaver..   ( jeg havde fødelsdag for 14 dage siden - men har  endnu ikke inviteret eller ytret om ønsker  ...... )  - men har flere gange nævnt at jeg ønskede mig  søjlefrugttræer :)
                 -  et par jule grise fulgte også med :) 

De blev til en kop kaffe og jeg bænkede dem til fremvisning af Rhodos billeder (der var  bare sølle 600 :) + lidt video)

Her til morgen har jeg gennemført min cykeltur......  og sidder og prøver at trække mig op  til dagens huslige gøremål, men kan godt mærke at energien er helt i bund... 

:(  øv hvor er det uretfærdigt...... 

håber alligevel på en dejlig mandag 

-

2 kommentarer:

  1. Hej Marianne.....Skønne gaver og et forsinket tillykke!
    Kender en der også har været til messe....min datters svigermor havde en stand. Kommer fra Bindestuen i Saltum.

    Skøn mandag til dig!

    SvarSlet
  2. Hej Marianne.
    Forsinket tillykke med fødselsdagen - dejlige gaver, hvor er de grise dog søde.
    Med alt det du har nået i weekenden, så kan du vel også godt slappe lidt af i dag ?? Vi skal huske at passe på os selv.
    (men jeg glemmer det også dagligt - at passe på mig. Jeg er så godt til at sætte fokus på alt det jeg ikke når, istedet for at sætte fokus på det jeg når....
    Fortsat god dag
    Kh Hanne

    SvarSlet