mandag den 24. juni 2013

Så er der fundet en vinder .....

Ca. 30 havde givet deres bud på vægten af mit hæklede tæppe :) ...

Godt 30 rigtig gode bud ... - ingen ramte 100% .... 
- men hvis jeg selv skulle ha' gættet, havde jeg gættet på dobbelt vægt af det, der er det rigtige .... så I var go'e :)

Meget præcist 34 nøgler hvis det havde været ensfarvet ....
(inkl. enderne:) ....

Uden hæfte-ender står vægten på 1685 gram .... 

 
Tættest på, og kun 19 gram fra .... 
- var Susanne (fra Silkeborg)  :) Tillykke til dig :).... 

Hvis du sender din adresse Susanne ...sender jeg dig garn og acrylbakke :) ...



Jeg hækler videre .... ikke på et tæppe ..... - men på den 
 give away jeg har vundet hos Aslaug (Strikkefåret)



Alt imens jeg hygger under : tæppet :) 
- og spiser festlig vandmelon :) ...




-ønsker jer alle en dejlig aften :) ✿ ✿ ✿

8 kommentarer:

  1. hyggeligt med tæppe og vandmelon- farvekoordineret er det også

    SvarSlet
  2. Tillykke til den heldige vinder og hygge til dig,men det ser det ud til du har helt styr på-smiler

    SvarSlet
  3. Hvem der gad og servere melon for mig på den måde;))

    SvarSlet
  4. tillykke til vinderen og ser da hyggeligt ud der under tæppet....

    SvarSlet
  5. Nøjhhh - jeg vandt :o) Så skal jeg jo bare ha' lavet sådan et lækkert tæppe selv......
    For så kommer der vel automatisk festlig melon og sommervejr ??!
    Kh
    Susanne i Silkeborg

    SvarSlet
  6. Tillykke til vinderen. Tillykke med at du er færdig med det smukke tæppe og nu kan hygge dig under det.
    Skønne meloner du har udstukket.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  7. Dit hæklede tæppe er bare så smukt. Jeg glæder mig til at se din færdige frø ;) Melonerne blomster - ja hvorfor ikke!

    SvarSlet