onsdag den 19. juni 2013

Jeg hiver resten af dagen ud af kalenderen ....


Dagen startede med sol og cykeltur .... 

men nu er regn og torden over os ... 

... Ville ha' nusset i haven  ... - men hiver nu resten af dagen ud...

 (ihvertfald til familien kommer hjem eller solen kommer frem ) ..... og hygger på den overdækkede terrasse, 
med te - strik, hæftning af hæklede ender  og måske en lille lur .... ❤ ❤ ❤

Kom ikke og sig, at jeg ikke holder af 'vandfarver'....

Bølgen blå(farvet)  er kommet på pindende ....

Neglene er turkis/coicos fra Essie efter weekenden's fest
- armbåndet er en sød gave fra Miri :) 

og den lækre turkise stikkede top har jeg været så heldig at vinde i  Marion's giveaway ... ❤ ❤ ❤



Den passer perfekt og har næsten hængt på mig siden jeg fik den i mandags :) Tak Marion :)






Håber i kan få tiden til at gå ... hvis i har regnvejr hos jer   

29 kommentarer:

  1. Også lige mine farver - og sikken da en skøn buket!

    SvarSlet
  2. Jeg er helt vild med buketten - vilde blomster er altså så charmerende :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg elsker dem også - og står for mig som rigtig dansk sommer :)

      Slet
  3. Skønne ting du er omgivet af - smukke blomster og skønt strik :))

    SvarSlet
  4. De små paraplyer til sidst er slet ikke til at stå for ☔ og hvor er det dejlig bluse! Skøn farve og mønster! Her øser det også ned, og tordenbragene kommer med jævne mellemrum. KH

    SvarSlet
  5. Skønne farver og sikken en dejlig sommer buket :-)
    Her brager det også løs!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja sikke et vejr .... Hyggeligt hvis man absolut ikke skal ud i det :)

      Slet
  6. Flot sommerbuket du fik samlet i morges.
    Jeg er også vild med dine blå nuancer og hvor er den bare flot din fine gevinst fra Marion. Heldige dig.

    Her bragede det løs hele eftermiddagen og min børn var bare våde da de kom hjem.

    Kh. Lis

    SvarSlet
    Svar
    1. pyha ja ... Våd med våd på havde jeg også en der var ... med 30kilometer på scoooter kunne det vist ikke ungås :(

      Slet
  7. Laekker buket og sikke farver. Kan godt forstaa du ikke har haft den tunika af. Den er laekker.

    SvarSlet
  8. Sikke nogle dejlige farver - og så heldig du er at få sådan en flot gevinst :-)

    SvarSlet
  9. Skøn gevinst du har modtaget, den kan jeg godt forstå du er glad for.
    Sikke en skøn sommerbuket du har plukket.
    Hanne








    SvarSlet
  10. Lækkerheder med lækkert på :)

    SvarSlet
  11. For Søren da, de farver, de er SÅ FLOTTE.
    Og modellen er altså også skøn.
    Blomsterne oser af sommer
    Ergo dejlige sommerbilleder på en regnvåd dag ☀☀☔☔
    Mange knus til dig

    SvarSlet
  12. Ja, det var noget af et uvejr. Jeg syede også hele dagen :) Skulle have været i haven. Vi holder nemlig Åben Have på søndag.
    Skønne farver du omgiver dig med. Elsker din buket. Dejlig.
    Syhilsner fra Kirsten

    SvarSlet
    Svar
    1. årh jeg ville gerne se din have Kirsten ...
      knus

      Slet
  13. Jamen hvor er det skønt at se den på og er da super glad for at den passer :-) Kan se du ikke har noget imod de rullende kanter, det har jeg nemlig heller ikke... Kan se længden også kom til at passe som du helst ville have det... så super dejligt at se, at du er glad for den :-)

    Sikken en skøn buket du der har fundet på din cykeltur.

    Her kom uvejret med torden først i nat.... så vågnede med et brag kan man roligt sige det var temmelig voldsomt følte det som om huset rystede af skræk... :-)

    Håber du har fået lidt tid i haven idag :-) For her har det været stegende hedt....

    SvarSlet
    Svar
    1. hej Marion
      Jeg er vild med den og kunne da sagtens bruge den i andre farver :) ...
      Det var hedt ... og dejligt i haven :)
      knus

      Slet
    2. jamen du siger da bare til hvis trangen bliver for stor så kan vi nok finde ud af noget :-)

      Slet
  14. Vi har sørme de samme yndlingsfarver - rigtig flotte ting du får lavet og skønne blomster :)

    SvarSlet