fredag den 7. juni 2013

Næsten færdig .... (Give away)


ikke med Gollum strik ... - men med  mit hæklede tæppe :)


- men inden i får det i 'fuld figur' og ikke sløret :) - og jeg afslører det skøre navn ...   - 'skyder'  jeg lige en lille konkurrence i gang ..... 
( hvis i gider det i den varme :) 


Hvis nogen kan gætte hvilket skørt navn jeg har valgt til mit tæppe,  - gi'r jeg den største is I kan finde .....
Nej ..... Det går jo ikke ... ( isen er svær at sende  og navnet gætter i aldrig eller også afslører jeg det alt for hurtigt :) ...

Nej......
lad os sige, at hvis i kan gætte/regne ud  hvor meget mit tæppe vejer  (garnforbrug i alt )  ..


- sender jeg denne lille akrylbakke (20x20cm ) med indhold til den heldige der rammer rigtig ...
(hvis der er flere trækker jeg lod :) ....


Jeg vil hjælpe og sige at hver af de farvede cirkler vejer mellem 2 og 3 gr .....  ( dem er der 365 stk af ) ....



Den yderste pebermynte-farvede kant vejer 39 gram ... :) 


Så det er alt det hvide i skal gætte jer til  + ( det andet kan jo næsten  regnes ud ) .....


pøj pøj .... 
jeg lader konkurrencen køre til 24.juni ....


Tæppet i fuld figur får i lige senere på dagen :) - og der er i selvfølgelig velkommen til at lure inden i gætter ) 

                                          ✿ ✿

32 kommentarer:

  1. Mit bud er 1351,5 gram!
    Sikke flot det er og sikke et imponerende stykke arbejde. :)

    SvarSlet
  2. Fantastisk flot sommertæppe. Og det vejer en del - mit bud er 1900 gram.

    SvarSlet
  3. 1.599 gram gætter jeg på :). Det er vildt flot.

    SvarSlet
  4. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  5. Mit gæt er 2100 gram for det flotte tæppe.

    SvarSlet
  6. Jeg gætter på 2380g. Det er vildt flot!!

    SvarSlet
  7. Hvor er det altså bare blevet flot glæder mig til at se et billede i fuld figur... Jamen det da jo en ganske nem opgave for en blondineregnedum en som mig.... og jeg kaster da ud, at det vejer 2134 g :-) og hvor kommer det fra.... jaee det ved jeg faktisk ikke :-)

    SvarSlet
  8. Jeg ved godt at vi ikke skal gætte på navnet.
    Ha ha men det gør jeg bare alligevel.....jeg tror det hedder: "Mariannes blandede bolscher
    Kram hanne

    SvarSlet
  9. Uha, jeg tror jeg prøver med et gæt på 1529 gram til det super flotte lækre tæppe, som jo selvfølgelig skal hedde Mariannes blomster mark i snevejr :))

    SvarSlet
  10. så sad jeg der og fedet men min lomme regner og jeg kommer til at der vejer ca 1080 gram men jeg fik heller ikke top karater i matematik :)
    og hvad det tæppe hedder (blomster i flor)måske ...

    jo tak jeg tager en is ;)

    Din-og-Flere-Giveaway-Her

    SvarSlet
  11. Ja godt nok kan jeg se mit gæt bliver det højeste. Men prøver alligevel.
    Så mit bud bliver 2 kg og 594 gram.

    lih1966@live.dk

    SvarSlet
  12. 1934 gram.....Det er mit bud....og navnet må da absolut blive noget med blomster...VALMUER ??????

    Det er for øvrigt et hamrende flot tæppe. Mange weekend hilsner fra Joan M.

    SvarSlet
  13. Jeg har ingen ide , men siger 2013 gram ? :0) Wauw hvor er det flot!

    SvarSlet
  14. Det er simpelthen bare så vildt flot! OG super godt navn :) jeg gætter på 2252 gram.

    SvarSlet
  15. Jeg gætter på 1967 gram :D

    SvarSlet
  16. Waw, det er helt vildt flot det tæppe. Sikke en tålmodighed du har. Jeg gætter på 1410g.

    /Trine - kvalitid.blogspot.dk

    SvarSlet
  17. Jeg gætter på 912,5 g plus 200 g til kanten dvs 1112 g i alt.

    SvarSlet
  18. Jeg gætter på 1487 g til det mega flotte tæppe
    merete-d-h@hotmail.com

    SvarSlet
  19. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  20. Ommer :-D Jeg gætter på 2015g og x'er fingre for, jeg er heldig. Det smukke tæppe ville passe så flot i mit kolonihavehus.
    piahaun@gmail.com

    SvarSlet
  21. 1300 g


    I like your works! You are very smart! congrats!


    lapappilon@gmail.com

    Hugs
    Eva

    SvarSlet
  22. Hej søde, jeg er sikker på tæppet vejer 1865 gram. :) :)
    Knus Jo

    SvarSlet
  23. 2689?Amazing giveaway!!!And idea too!!

    SvarSlet
  24. Helt sikkert 1776 gram. LOL

    SvarSlet
  25. Jeg tror der er brugt 1.820 g

    SvarSlet
  26. Jeg gætter på 3245 g.

    Vild flot tæppe du har lavet.

    SvarSlet
  27. Et fantastisk tæppe :o)
    Tror det vejer 1704 gram.
    Mvh
    Susanne i Silkeborg

    SvarSlet
  28. Super flot tæppe som jeg gætter på vejer 2210 gram.
    Når jeg vinder kan du sende mig en mail på majbrit_t@hotmail.com ;)

    SvarSlet