onsdag den 12. juni 2013

Grøn af misundelse .....

..... ved jeg ikke om I bliver  - eller er .....



Men nu er den i hvertfald færdig  :) .... Grøn af misundelse farvet ..... måske bedre kendt under navnet Gollum ...
Foreviget i aftes, af en skør fotograf - på en ikke færdignymalet væg ... - og med solen på vej ned :) ....




Den er strikket efter præcis samme noter,som
 imens-jeg-venter-på ...    og med garn fra Garnudsalg....

Eller næsten - 20 masker mindre i rib på 'kroppen'.......
Forbrug : 205 gram og strikket på pind 3 :)....

Selv om Gollum måske er 'født under en lidt uheldig stjerne' ..... - ja det må blive navnet på den ..med den lidt deforme hjemmetegnede stjerne :).... 
- eller måske dæmp dig lidt .....(med lammeøre-farvet øverst)

- og nej det er ikke fordi jeg ikke havde mere Gollum ....
-men bare fordi..... ❤❤❤ :)


- den har været på vej længe  - i bygge - flytte og maler rod - men har den været værd at vente på .....
Jeg er vild med den....(også den:) ... 



             -og vrangen kan såmend også bruges :)





Imens den snurrede i maskinen ...
inviterede jeg fotografen/cheffen/duracellmanden alle aka kæresten med til solnedgang ved havet :)







De to tosser på tur med sjov brug af kamera :) ...



I dag har 'den uheldige dæmp dig lidt' ...nyvasket og tør - været på .. - og jeg ER vild med den :) .....




ønsker jer alle en dejlig aften :) 

23 kommentarer:

  1. Dejlig trøje og skønne billeder!

    SvarSlet
  2. Hold op hvor er den bare fed. Elsker den farve. Du øger virkelig mit ønske om at kunne strikke. Ville elske at kunne gå i sådanne bluser:-) flot arbejde og fed detalje med stjernen.

    SvarSlet
  3. Hvor er den bare fed den trøje,og gollum er jo bare farven over alle-den er så skøn at bruge til lidt af hvert

    SvarSlet
  4. Kæreste Marianne.
    Du har atter engang tryllet en skøn trøje frem <3
    Sikke herlige billeder af jer ved stranden!
    Venter spændt på at se hvad du nu finder på at strikke <3

    Kæmpe kram til dig

    SvarSlet
  5. Flot flot bluse og skønne billeder :O)

    SvarSlet
  6. Skønne billeder sikken en fest i har :-)

    Og trøjerne er da også bare for fede.. :-) er især vild med alle de skønne striber.... :-)

    SvarSlet
  7. Hold nu op - den er blevet toplækker! Ja, det er den stribede altså også! Wow altså. Super detalje med stjernen og den mørkere hals! : )

    SvarSlet
  8. Super og duper smuk misundelses trøje :-) Og meget skønne fotos <3

    SvarSlet
  9. Super smukke trøjer begge to.

    SvarSlet
  10. Sidder her grøn af misundelse ;)
    Den er super fed og skøn.
    Super ide med stjernen.

    Knus yt.

    SvarSlet
  11. Dejlige trøjer - og meget dejlige billeder :-)

    SvarSlet
  12. Hvor er den altså blevet go'
    Du kan bare det der, det er en super god ide med stjernen.
    Sikken nogen dejlige billeder fra stranden
    Kram hanne

    SvarSlet
  13. Ja lidt grøn af missundelse har man vel lov til at være ;-) skøn trøje og herlige billeder

    SvarSlet
  14. Nej, ikke misundelig :-), men dejligt inspireret. Du har endnu en gang begået en skøn bluse.
    En tur ved vandet er lise for sjælen. Bølgernes skvulpen, duften af hav ... herligt.
    Dit hæklede tæppe er vidunderligt smukt.
    God dag.

    SvarSlet
  15. Hvor er den bare smuk!
    Er vild med stjernen og farverne er fantastiske :-)

    SvarSlet
  16. Den er bare skøn og fantastisk dejlige billeder:-)

    SvarSlet
  17. Det er simpelthen den flotteste trøje, jeg har set længe længe. Den gule stjerne er virkelig suveræn, og jeg er dybt inspireret og kunne godt have lyst til at låne din idé til en sort en af slagsen :-) Du er for sej :-)
    Knus

    SvarSlet
  18. Herlige og skoenne billeder. Jeg har skrevet foer at jeg har hjemve ikk??? Snoeft.
    Hihi, det regner jo med troejer hos dig. Herligt billede.

    SvarSlet
  19. Jeg er i DEN grad snotgrøn af misundelse. Hvor er den smart den bluse, som du for øvrigt ser super godt ud i. Dejlige billeder.

    Stine:)

    SvarSlet
  20. Uh ha Marianne, har først nu set din skønne skønne skønne "grøn af misundelse" variation.
    Behøver jeg at sige jeg er VILD med den.
    Og hvor er det livsbekræftenðe med de "skøre" billeder fra stranden.
    Knus

    SvarSlet
  21. Hold da op den er flot men den stribede, du har på, den er jeg da endnu mere vild med :)

    SvarSlet