fredag den 21. juni 2013

Give away med garn og acrylbakke .....

Er der flere der kunne tænke sig at gætte med ??....




- og kunne tænke sig at vinde de fire nøgler bomuldsgarn og acrylbakken (20x20cm).... 

Så spring ind HER  og gæt :) .... 

I kan også se flere billeder af tæppet, 
i skal gætte vægten på ...HER .....

De sidste 2 dage har jeg hevet en del timer ud af kalenderen og hæftet ender .....

Mange ender .....  



- og det endda kun fra sammenhæklingen - de andre havde jeg klaret undervejs .... pyyyyhh....

Jeg kunne tælle dem ...- men det gider jeg ikke ...
Jeg kunne måle dem.... - men det gider jeg heller ikke...
Jeg kunne veje dem ...og det har jeg gjort ....13 gram ender bare fra sammenhæklingen ....


Så nu kender JEG vægten på det helt færdige tæppe ...
som allerede har fået ærespladsen ved sofaen :)



Jeg vil ønske jer alle en dejlig weekend ..og SankteHans ....

Mandag aften finder jeg en vinder ....
 (hvis der er flere der har gættet rigtigt trækkes lod :)

Anonyme og ikke-bloggere kan sagtens være med ....
Send da jeres gæt på mailen ....

patchworkblomsten@gmail.com 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar