mandag den 25. marts 2013

Ingen kritik ... :)

blot en konstatering :) !!  Men ....
"man" skal efterhånden tidligt op for at få et billede af en solopgang.....vel og mærke kræver det jo også at der ikke er skyer ....

Tiden kommer selvfølgelig også an på om det er bag en bakke eller over havet -  om man bor mod øst eller vest ..... ;) ....

Jeg er indrømmet morgen-menneske :) 
 - og bor ikke mod øst ....

- men her er mit bud på en smuk solopgang ...



"fanget"  fredag morgen kl. ca 6.15 lige udenfor døren.... og med et meget specielt   "ild i solen/himlen-lys" opad ... 

I dag var der skyer ...

men lyset ... ♥♥♥  lyset er her ... og det nydes ...
både ude og inde ....

                        ------------------------------

Campingsæsonen skulle være startet i lørdags ...
Det gjorde den også - for nogen ...
(4 vogne var mødt op :) )
og - vejret bliver ikke brugt som undskyldning her...
men "chefens" bil er på værksted  ...
og 2 små biler uden anhængertræk i spand med residensen går nok ikke :) ...
vi håber til påsken ....

I får lige et par billeder fra morgenturene i dag og i weekenden  ...








De små kopper stod så fint i vinduet i genbrugen.

Nu kalder oprydning og støvsugeren .... 

- derefter satser jeg på lidt tid med disse .. 
hvis jeg kan huske hvordan jeg laver dem ....

ønsker jer en dejlig dag :)

14 kommentarer:

  1. Ja vejret byder nok ikke lige på camping det må jo være svært at få sat det hele op med alt den sne der ligger der... Sejt der overhovedet er nogen der er dukket op :-)

    God fornøjelse med dine planer for idag spændende hvad det bliver til

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Marion
      Chefen opgiver ikke så let - så der er blevet skovlet sne -
      og vognen er kørt i stilling :)
      projekt blomster skrider frem :)
      knus♥

      Slet
  2. Smukke morgenbilleder du har lagt ind. Ja, øv med campingvejret, vi skulle have haft den nye campingvogn i onsdags, det har vi udsat indtil videre.
    jeg kan se du er godt i gang med blomstertæppet, det er sjovt at lave men også et stort arbejde.
    Hanne

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Hanne
      Ja det er ikke det helt perfekte campingvejr .. men det bliver det forhåbentligt inden længe :)
      Blomstertæppet skrider frem - men ER et stort arbejde ...
      knus♥ og go påske

      Slet
  3. Hvilke solopgange du fanger, dejligt du er et gavmildt morgen menneske, der deler med os andre :)
    Det er godt nok også en lang vinter vi har !
    Hvor er den fin, den der patchwork, dims/figur/stjerne/sol/blomst :)
    God påske !!

    SvarSlet
    Svar
    1. Søde Miri
      og du/I skal vide at mit højeste ønske ville være at dele IRL ... tit siger jeg til mig selv ... åh bare hun var her og kunne se ...
      Min dims- blomst- stjerne sol - er blevet til flere :)
      knus♥ og go påske

      Slet
  4. Dejlige billeder du har taget her i vinteren, mens du venter på forår, camping og bil med motorkraft ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Fru W....
      ja gad vide hvor længe vi skal vente ...
      Bil ok
      Camping på vej :)
      men forår ??? vi må nyde solens stråler :)
      knus♥ og go påske

      Slet
  5. Kære Marianne
    Skønne billeder af smuk solopgang. Ja, det er jo sjældent at jeg kommer så tidligt op, så jeg oplever dem.
    Det blomster tæppe er så skønt!!!
    Håber I kommer i sommerresidensen i påsken, hvis det er det I har lyst til (smil)
    Kæmpe krammer Hanne

    SvarSlet
    Svar
    1. kæreste Hanne
      og du skal vide at det især er for din skyld at jeg viser den :) hihi ... jeg tænker ihvertfald tit -at bare du var her og se :)
      blomstertæppet er godt på vej :)
      Residensen skal nok blive kørt i stilling :)
      påskeknus ♥ til dig

      Slet
  6. En dejlig solopgang og flotte billeder.
    God dag til dig.
    Klem Lonni

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lonni
      mange tak :)
      knus♥ og go påske

      Slet
  7. Sikke nogle flotte billeder du har tager, Marianne.
    Jeg er vild med det med de kulørte fuglekasser og det lige neden under med badebroen....:))

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Stine
      jeg siger så mange tak :)
      er også vild med de fuglekasser :)med den blå himmel som baggrund :) og broen ikke mindst
      knus♥ og go påske

      Slet