tirsdag den 12. marts 2013

Flaskepost med indhold ....






Smukt ♥ - men bidende koldt  er det derude ...
- selv kameraet syntes at strejke i kulden ....
- måske meget heldigt ...
for ellers havde jeg nok taget flere hundrede billeder på morgencykelturen :) - og fået forfrysninger i fingre og tæer - Håber fuglene er "klædt på" til kulden ....








 - minus 8 grader var det i morges .... og nok ikke meget mere nu i eftermiddag ....

- derfor er billeder af "flaskepost" med indhold - foreviget indendøre ....







Jeg er slet ikke færdig med grønt garn  -                
snoninger og huller  ;) .... -
men det får I at se om et par dage :)...
- nu vil jeg nyde solen indefra med lun te og strikkepinde :)


"flaskepost" bliver et hit er jeg sikker på :) ...
Den vejer meget præcist 200gr ...
Strikket i  højlandsuld fra Garnudsalg  .... 
- på pinde 3 og 5 ....
Noter er skrevet (ikke ren-skrevet endnu) .... 
- de skal helt sikkert bruges igen ....
- til en anden farve  ..... 

26 kommentarer:

  1. Hvor er den lækker !!!!!! Er vild med de snoninger ! Udskæringen ! Ja, hele flaskepost:) Men allermest
    den der er inden i :)
    Tak for smukke smukke billeder :)

    SvarSlet
  2. Lækker trøje - jeg har en grøn jakkecardigan på pindene ligenu, faktisk tror jeg den grønne ligner din :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. mange tak -og din trøje ser også lækker ud :)
      knus

      Slet
  3. Hvor er den flot og helt perfekt i den kulde vi har lige nu :-) Smukke billeder du fik på morgenturen, tak :-)
    Majbritt

    SvarSlet
  4. Den er bare skøn. Flot detalje med lidt kontrast :D Jeg er vild med den, så må vist stille mig i kø for at heppe med.

    Kh. Lis

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lis
      jeg takker for roser ...
      skal nok huske dig :)
      knus

      Slet
  5. Sikke en fed trøje du der har fået lavet :-) og sikke du producere opskrifter for tiden, og med rigtig godt resultat...

    Ja koldt har det sørme da været idag, min morgengåtur var også temmelig kølig, men så fik man da noget ud af turen for så var det bare med at gå til :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Marion
      uha ja lad os snart få lidt varme :)
      mange tak for roser :)
      knus

      Slet
  6. Nå,du har da fået nogle gode billeder i kassen ;)
    Hvor er din grønne bluse skøn.
    Så smart til bukserne.

    Yt.

    SvarSlet
    Svar
    1. ja lidt nåede jeg inden kameraet strejkede :)
      mange tak for roser :)
      knus

      Slet
  7. Skønne billeder fra din morgentur ,dejlig farve din bluse har.

    SvarSlet
  8. Skønne billeder, og super lækker trøje :-))

    SvarSlet
  9. Smukke smukke billeder.
    Og smukke dig med "flaskeposten" :-) Den klæder dig virkelig godt og farven er lækker. Grøn er skøn!
    Kram♥

    SvarSlet
    Svar
    1. Grøn ER skøn :)♥ og hvor er du sød :)
      kram

      Slet
  10. Super lækker bluse du har lavet dig og farven er jo skøn.

    Kh

    Ulla

    SvarSlet
    Svar
    1. jeg er vild med farven og ja også blusen :)
      knus

      Slet
  11. Flaskepost ser rigtigfin ud...dejlig farve. Det ser ud som om kulden har bidt sig fast...det bliver vist ikke bedre de næste par dage!

    SvarSlet
    Svar
    1. uha nej kulden hænger ved :( ...
      mange tak for roser
      knus

      Slet
  12. Smukke smukke dig, i smuk smuk grøn bluse.
    Og smuk smuk natur i det sydfynske.
    Jeg er vild med den bluse :-) :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Halløjsa søde :)
      hvor er du sød :) tak♥
      kram

      Slet
  13. Dejlig trøje du har strikket i en skøn farve.
    Smukkke billeder fra din morgentur i det Fynske.
    Hanne

    SvarSlet