søndag den 17. marts 2013

Buler her og der ......

En time her og der med strimler og symaskine,
er nu blevet til toppen til et 3D-tæppe.....

Mulighederne var måske kun én ....
Et kvadratisk tæppe af de 4 blokke  jeg havde skåret strimler til .....
(de 2 extra rækker i enderne var overskud - den der ligger i siden er midter-strimlen)

Men i "min verden" bestemte jeg noget andet ....
Et kvadratisk tæppe synes ikke at være så anvendeligt .....

Derfor blev det sådan ...


Jeg ved godt at der så ikke bliver en hel "ballon" i midten ..... men .....

Måske synes I det ser lidt underligt ud ....
men jeg kan li' det sådan :) ♥♥♥
Mål : 135 x 195 cm ...




Pyyyha ....  ser I også buler her og der...
 og bliver lidt svimle .... :)



48 kommentarer:

  1. Ja, man skal ikke være halv snallert når man skal putte sig under det.
    Godt ser det ud, det bliver flot.

    Yt.

    SvarSlet
  2. super sejt og anderledes tæppe.
    smukt.

    knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Jette :)
      - og ihvertfald har jeg ikke set det før :)

      Slet
  3. Super spændende bliver dit tæppe :-).
    God aften.

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Anne-Mette :)- og meget anderledes ...

      Slet
  4. Kære Marianne.

    Hvor er det et skønt tæppe du har syet :) Spændende teknik, gad godt komme på kursus :)
    Kram <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Søde Gitte
      Mange tak :)
      Hjælper gerne :)

      Slet
  5. Lidt bims bliver jeg :-) men fint og anderledes tæppe. Trekanterne er gode dertil.
    Knus.

    SvarSlet
    Svar
    1. dingeling også her :)
      trekanterne var en hurtig indskydelse ....
      synes også godt om :)
      Tak :)

      Slet
  6. Totalt buler, godt jeg er fuldstændig ædru, nej pjat, fedt tæppe du har lavet, sjovt som ens øjne kan blive snydt

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi ... ja i den grad snydt synes jeg :)
      Tak :)

      Slet
  7. Hold da op, det ser godt nok avanceret ud. Det er rigtig flot.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ikke såå avanceret ... men der skulle holdes styr på bredde på strimler og skæres og syes meget nøjagtigt :)
      mange tak :)

      Slet
  8. Flot <3 Men lidt bimmelims kan man da godt blive af at kigge på de firkanter :-)

    SvarSlet
  9. Spændende tæppe og flot effekt med præriespidser/trekanter.
    kh Lisbeth

    SvarSlet
    Svar
    1. mange tak Lisbeth :)
      synes også godt om spidserne :)

      Slet
  10. Det ser skøn ud dit tæppe, det er en spændende teknik det er syet i.

    SvarSlet
    Svar
    1. mange tak Hanne ... synes det er utroligt at forskellige bredde strimler kan give den effekt :)

      Slet
  11. Det ser rigtig godt ud. Den må jeg også prøve engang. :)
    Håber jeg kan leve i mange mange år. :) med alt det man gerne vil.
    Ha´ en dejlig uge
    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Søde Kirsten ..Du lever da i mindst 100 år :)

      Slet
  12. Pheeew!
    - Ja jeg bliver faktisk lidt svimmel, men vildt flot ser det ud ;-)

    Kram

    SvarSlet
    Svar
    1. Søde Karina ... var det et forkølet piffft :) - hihi
      utroligt hvad strimler/firkanter kan gøre ved én :)

      Slet
  13. jo blev da faktisk lidt bimmelim, men fedt tæppe og jeg kan nu også godt lide din måde du har lavet det på :-)

    SvarSlet
  14. Vildt flot, og hvor ser det spaendende ud.

    SvarSlet
    Svar
    1. mange tak Lin :) ... ihvertfald spændende at sy :)

      Slet
  15. Hvor er det flot det er blevet.
    Sjovt med de første billeder, der er godt nok bakker på :-)
    Hilsen Mette
    http://framettesunivers.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. bakke op og bakke ned ... godt gulvet ikke buler rigtigt :)
      mange tak Mette :)

      Slet
  16. Ja jeg bliver faktisk små dårlig af at kikke på det, det er sejt men min øjne magter ikke de buler :0)

    SvarSlet
    Svar
    1. godt man kan clicke væk ikk' ...
      tæppet skal heldigvis ikke hænge ... men ligge foldet sammen når det ikke er i brug :)

      Slet
  17. Jeg vidste jo du havde en plan med tæppet :-)
    Og selvfølgelig ( fristes jeg til at sige) en super en af slagsen :-)
    Knuser fra mig

    SvarSlet
    Svar
    1. Søde Jo - ja du kender mig jo efterhånden :)
      mange tak for roser :)♥

      Slet
  18. Det er flot og en sjov effekt det giver, det er en billig måde at blive fuld på

    Vh Maibritt H

    SvarSlet
  19. Wow. Sikke en fantastisk effekt! : )

    SvarSlet
  20. WOOOOW det ser sgu da godt ud...smadder god ide at samle det sådan....Du har da lige inspireret mig til at gøre et lignende forsøg med med lille stykke..har nogle stoffer tilovers jeg godt kunne tænke mig at få indflettet så tæppet blev lidt størrer....
    Flot flot..spændt på at se det helt færdigt efter quiltningen :-)
    Knus, Helle

    SvarSlet
    Svar
    1. Helle - du efteraber alt hvad du har lyst til :)
      Dejligt at kunne inspirere :)
      Uha det quiltning kan vare længe :)

      Slet
  21. Super fedt... Er imponeret over at man kan lave 3D effekt

    SvarSlet
    Svar
    1. mange tak Karina :) ....
      ja også med ene strimler der er skåret i forskellige bredder ... sjov teknik :)

      Slet
  22. Nej hvor er det flot. Jegt drømmer om at lave noget lignende engang. Smart måde at få den rigtige facon på tæppet.

    SvarSlet
    Svar
    1. mange tak Gitte :)
      ja fantasien måtte i sving :)

      Slet
  23. Op af bakke ned af bakke...
    Jeg bliver helt køresyg... Af at kigge på dit flotte flyvende tæppe...
    Tak for i går, det var hyggeligt som altid...:o)
    CyberKnus / RikkeBo

    SvarSlet
    Svar
    1. ja eller op og ned ad snedriverne :)
      selvtak og tak søde ven :)

      Slet
  24. Jeg bliver altid søsyg/kørersyg af at se på sådanne billeder og dit er desværre ingen undtagelse.


    Kram herfra.

    Kh. Lis
    P.s. der er mail til dig.

    SvarSlet
    Svar
    1. håber søsygen er væk igen :) ...
      mange tak for mail :)

      Slet