tirsdag den 1. oktober 2013

September .... Puuuuufffff .....

Hvor blev du a' ?? ...


September i år blev måneden :
 - hvor indlæg var i kladder og i hovedet - men aldrig blev udgivet .... ( de skal vist lige revideres inden udgivelse ...)

September i år med dejligt vejr (som jeg husker det :) - 
og morgenbadeture  - færdigquiltet tæppe (kommer som eget indlæg ) -  .. 

September i år blev måneden :
- hvor vi troede vi blev sommerhus-ejere - vi havde fundet drømmehuset - lille og hyg'ligt - med den helt rigtige beliggenhed...  ja I læste rigtigt ... SOMMERHUS - vi elsker vores sommerresidens (campingvogn+Nabcamping)  - men vi har længe haft en drøm ... Det blev desværre ikke os der løb med denne sejr .... vi drømmer videre og håber på et nyt 'drømmehus' ...

September i år blev sommerresidensen som vanligt lukket ned for vinteren efter en fantastisk sommer .....

September i år blev måneden hvor vi -
 (Margith - Hanne - Jo og jeg) vandrede blandt ege hos Miri - et fantastisk døgn med masser af hygge .... (billeder og indlæg i et andet indlæg ) :) 

Den sidste uge i september i år, blev måneden hvor jeg og familien for første gang 'besøgte' ferie-øen Mallorca .... 
Vi kom hjem i går efter 7 dejlige solskinsdage ... (indlæg om det en anden dag ) 

September i år var sikkert også meget andet :) - og almindelig dejlig hverdag  :) ....


I dag har i oktober ..... Hvad mon den byder på :) ? 

Min 1.dag i oktober starter med dejlig gåtur med bedsteveninden - nye briller og cafébesøg .... 
- senere på dagen vaskes ferietøj - mødes med dejlig veninde og hvis energien er der, 1.syaften med andre kreative piger :)

ønsker jer en dejlig 1. oktober :)  

16 kommentarer:

  1. Dejligt indlæg - måske vi så hinanden på Mallorca? ;-)
    Glæder mig til dine kladder bliver til indlæg ;-) Og ønsker dig en ny drøm og en der bliver til virkelighed!

    Knus Dorthe

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Dorthe ...
      Ja måske ... var du der i sidste i uge ? :)
      tak for ønsker
      knus :)

      Slet
  2. lyder som om du har haft en dejlig september og jeg glæder mig til at se det der sket i september :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det har jeg Helle :) ... synes bare måneden er fløjet afsted ...
      knus

      Slet
  3. Dejligt at du er tilbage - jeg har savnet dig og dine indlæg...

    SvarSlet
  4. Det var en skøn september måned du kan tænke tilbage på. Dejligt synes jeg. Ærgerligt, at I ikke fik drømmehuset, men det kan jo ske at det bare er et andet sted og venter lige på jer.

    Ønsker også dig en skøn 1. oktober.

    kh. Lis

    SvarSlet
    Svar
    1. En delvis dejlig september søde Lis ...
      - synes det var rigtig ærgerligt med med det sommerhus :(
      knus fra mig :)

      Slet
  5. Ja, sikke en skøn september!
    Glæder mig til alle kladde-indlæggene bliver udgivet : )

    SvarSlet
  6. Du er en kvinde med fart på, så månederne flyver nok afsted :)
    Velkommen hjem til efteråret :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak sødeste ven :) ... jeg er så glad for at jeg måtte besøge dig :)
      knus fra mig

      Slet
  7. Med alt det kan jeg godt forstaa at september blev pist borte for hvor hulen da du har haft travelt. Aergeligt med sommerhuset men det betyder saa bare at det ikke var det rigtige hus for jer.

    SvarSlet
    Svar
    1. Søde Lin
      det var ellers huset for os ... men andre overbød os - selv om vi var blevet lovet det ....
      Rigtig ærgerligt :( ....
      knus

      Slet
  8. Det sker ofte at sådan en måned flyver afsted, men så har man jo ikke kedet sig når det sker ;0)
    Held og lykke med at finde det nye drømmehus.
    Hanne

    SvarSlet
    Svar
    1. Du har helt ret Hanne ... Men jeg keder mig nu aldrig :)
      knus og tak

      Slet