mandag den 3. december 2012

Øst og vest - hjemme bedst ...

Den sidste uge er fløjet afsted .....


Fra mandag til torsdag i sidste uge var jeg sammen med dejlige piger draget mod vest ....
Hygge i og ved  "Vesterhavs-hytten "..... 
med masser af krea-ting....

Blomster i 3 størrelser var med - og blev "rørt" ....

ialt 70 blomster (str.1 inch. ) har nu fået en extra omgang....      ( det var målet inden der skulle begyndes sammensyning  :) 
- 30 mangler ... 




- lidt små blomster (½inch.) er blevet syet på tæppet ...


Der blev quiltet lidt på "de store" blomster (str. ca. 2 inch ) ...

Brede striber er strikket færdig ( - mangler lige lidt montering ) ... og nye er begyndt ...

En tur ved havet og en tur i skoven blev der også tid til - inden hjemturen torsdag ... 


4 fantastisk dejlige dage .... som gerne må gøres om ...
                                  
                                    ♥♥♥

November blev til december ....

Tilbragt mod øst.... 
Med bus - i selskab med chefens søde kolleger - fra fredag morgen til lørdag ....

Først med besøg i deres hidtil største projekt ...


i Malmø  -
læg mærke til hvor små menneskerne er...

og senere i Tivoli med julefrokost ...
- en super dejlig tur ♥♥

Vel hjemme igen lørdag .... med smil på læben... 
.... træt og fyldt op .... En super dejlig uge ....
men også dejligt at være hjemme igen.... 

Helt stille og rolig søndag og mandag -
 med de mest forsømte huslige pligter og lidt julepyntning .... 






Tema'et i år må siges at være kogler - natur og hyacinter ...med et drys af rødt ♥♥♥

Nu kalder strikketøjet - en tur i blogland -
og måske lidt quilt ....
Håber I har haft en dejlig uge :) ...

22 kommentarer:

  1. Velkommen hjem. Billederne taler jo for sig selv. Du har haft en dejlig uge kan jeg se.

    Hvor er de blomster bare smukke. Alle striber lige så.

    Kh. Lis

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Lis
      Du kan tro jeg har haft en dejlig uge ...
      med masser af hygge :)♥
      knus♥

      Slet
  2. Du har da sørme ikke drevet tiden væk med ren hygge og snak. Du har nået rigtig meget, og så har du hygget samtidig :) Flotte billeder.

    SvarSlet
    Svar
    1. Orkkk... jo jeg kan sagtens snakke og hygge samtidig med at sy og strikke :)
      tak :)
      knus♥

      Slet
  3. Sikke nogle skønne billeder. De der træ juletræer du har, er det noget selvgjort eller kan man erhverve dem et sted, de er da bare for søde.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Sonnie
      mange tak :)
      De træ-træer er jeg virkelig glad for ...
      de er en hjemmegjort gave :)
      Men du kan tro jeg gerne ville lære at lave dem selv :)
      -det kræver så bare en drejebænk :( ...
      knus♥

      Slet
  4. lyder bare som en kanon dejlig uge.. har tænkt på hvad du mon lavede siden du var så stille :-)

    Spændende med alle dine skønne projekter glæder mig til at se meget mere til dem :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Marion
      Dejligt at du har tænkt på mig :) -
      og nu ved du så hvad jeg har fordrevet tiden med :)
      knus♥ og tak for tanker :)

      Slet
  5. Velkommen hjem ... jeg spottede også straks de træ-juletræer men må nøjes med at kigge kan jeg desværre læser :0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Merete
      Desværre ja ....
      Jeg ønsker mig en hel skov af de træer :)
      Knus

      Slet
  6. Hold nu op du forstår da at nyde livet og at udnytte tiden. Fedt.
    Fed idé med Vesterhavshytten - med både patchwork, strikketøj og gåture i naturen.
    Og sikke en masse andet du har oplevet også. Godt der også blev tid til stille sysler.
    Kh. Liv

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Liv
      Jeg gør hvad jeg kan for at putte hygge og nydelse ind ...
      Og det fik jeg formået i denne uge :)
      En uge jeg kan leve længe på
      Knus

      Slet
  7. Dejligt at have dig tilbage :)
    Vesterhavet !!

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Miri
      Næste gang SKAL du med :)
      Kram og tak

      Slet
  8. Velkommen Hjem ven..
    Super hyggelige stemningsbilleder..
    Vi ses senere..:o)
    CyberKnus / RikkeBo

    SvarSlet
  9. Jamen hvilken tur du der tog os ud på - det var lige før jeg mistede pusten;-)
    Sikke mange skønne oplevelser du fik den uge! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Dorthe
      Det har været en dejlig uge ) tak
      Knus

      Slet
  10. Godt du har hygget dig, for det gjorde jeg bestemt også i dit/jeres skønne selskab.
    Og dine kogle kugler - jeg er VILD med dem.
    Kram :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Jo
      Dejlige dage jeg bestemt ikke ville være foruden
      Du må igen med lim og kogler :)
      Kram

      Slet