fredag den 28. december 2012

1-2-3 det er en prøve .... imens vi venter ...

Håber I alle har haft en dejlig jul med al den hygge i kunne ønske jer ...

Vi har ihvertfald  - ♥♥♥

 Inden længe går året på hæld ...  

og imens vi venter .....
- har jeg i jule og mellemdagene lavet små prøver .....

Prøver som helt sikkert  
bliver til mere end prøver ....


                               Puls varmere ...

Jeg var så heldig at få en fin julegave med et par meget fine og lækre puls/håndledsvarmere  
(som har siddet på mine håndled siden)  ...  Inspireret af dem  måtte jeg lige prøve  i  Mor Aase  garn  - med opslagnings kant af garn fra Garnudsalg  - lavet til en lille gave .... 
Der bliver helt sikkert strikket flere af den slags .... i andre farver og garner  .... ♥ 

Små broderede firkanter er også prøvet....

Broderet med højlandsuld fra Garnudsalg ....
 Der skal helt sikkert broderes flere firkanter med uld på et større stykke .... 
(det har jeg "drømt om" længe :) 

Den sidste prøve er inspireret af et tørklæde jeg så på messen i oktober ... prøven er strikket i højlandsuld fra garnudsalg ....

Det sidder stadig på pinden ... og bliver helt sikkert udvidet til både længere og bredere  ....

Torsdag havde jeg æren af "at passe" Jo - 
Vi hyggede i sofaen...  Jo med strikkepinde og nye hue på vej ..
Jeg med  nål og tråd - 
min extra omgang  - sammensyning .....

        Jeg vil ønske jer alle et rigtig godt nytår - 
                  hvis ikke jeg når forbi inden ..... 
                       med stor tak til jer alle
                      for at I har haft lyst til 
             at kigge med i året der er gået  
  
                                    ***** 
           Pas godt på jer selv og jeres kære ...

13 kommentarer:

  1. Kære Marianne, rigtig godt nytår også til dig! Det er skønne ting, du viser os her ♥

    SvarSlet
  2. Dejligt når prøver bliver så gode at de kan bruges,spændende med det broderede :))også et godt nytår til dig

    SvarSlet
  3. Rigtig godt nytår til dig også, og tak for en masse inspirerende indlæg i 2012.
    God dag

    SvarSlet
  4. Jamen det er jo mine skønne pulsvarmere på billede!!! Åh de er SÅ dejlige.
    Og broderiet - jeg er vild med det
    Ja halstørklædet er jeg altså også vild med
    Du er altså en skarpsak Marianne
    Håber din dag bliver god
    Kram

    SvarSlet
  5. Du forstår virkelig at bruge din tid! at fylde den med dejlige mennesker, gode oplevelser og kreativitet. Du er en stor inspiration.
    Så lækre sager du har gang i !
    Nu har vi de samme pulsvarmer- dine er dog grønlige med afvigende kant. Mine "bare" grålige :)

    SvarSlet
  6. Skønne grønne farver at gå ind i det nye år med :-)Tror du er den person jeg kender der får kreeret mest!
    Ønsker dig en god dag.
    Knus.

    SvarSlet
  7. Smukke firkanter du har broderet, glæder mig til at se, hvad det skal ende med at blive til. Tak for al din inspiration og dine søde kommentarer på min blog, de varmer :) Rigtig godt nytår til dig og din familie, glæder mig til at følge din blog i det nye år. knus :)

    SvarSlet
  8. Smukke ting du har prøvet her i juledagene. Bliver atter inspireret.

    Ønsker også dig og dine et godt og lykkebringende nytår og takker for al din inspiration og søde kommentarer på min blog.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  9. godt nytår også til dig og dine det har været skønt at følge dig og dine kreativiteter i året der gik glæder mig til at se, hvad du finder på i det nye år :-)

    SvarSlet
  10. Også godt nytår til dig og dine. Meget spændende ting du har gang i ;0)

    SvarSlet
  11. Hej Marianne.
    Glæder mig til at følge med i alle dine smukke kreativiteter næste år.
    Superfedt tørklæde!
    Godt Nytår til dig og familien :-)

    Kæmpekram

    SvarSlet
  12. Godt nytår Marianne
    - er smækforelsket i dit broderi. Virkelig inspirerende! Glæder mig til at følge med også i 2013. Dbh. Liv

    SvarSlet
  13. Rigtig godt Nytår til dig og dine.
    Tak for "kiggene" i 2012
    Knus, Kirsten

    SvarSlet