torsdag den 18. oktober 2012

De vandt igen ♥

Et par opmærksomme læsere opdagede  i sidste indlæg, at  der var hul i mine elskede ballerina'er

Det bliver der jo :)  når de bliver brugt .... - og det gør mine ... Sommer og vinter .... hver eneste dag året rundt ..... holder de mine fødder lune ... 

Jeg vidste godt, at de var liiiige ved at "køre på sidste vers" - ( Der findes rigitg mange fine sutsko og sokker ) ..... -  men mine egne ballerina'er vandt igen.....
derfor var et par nye også på vej ....

Heldigvis tager det kun 2-3 timer at "fabrikere" 
- hvis ellers man har garn og pinde på lager :) ....

2 nøgler Eskimo fra Drops og pinde 10 ....  

De er nu valket ..... 

prøvet... 

 og sat til tørre  -   inden der skal smøres et lag latex under ..... 

Hvis du  ikke har opskriften... 
og kunne tænke dig et par ballerina'er ..... 
så er det bare at sende mig en
                                mail ...
så sender jeg hurtigst muligt opskriften til dig :) 


28 kommentarer:

  1. De brune passer da helt perfekt til dit nye tæppe og stue - de er så fine :)

    Kæmpe kram

    SvarSlet
    Svar
    1. tusind tak søde Jo ...det var såmend bare det garn der var på lager :)
      kram♥

      Slet
  2. De er så søde og praktiske de ballerinaer. Nu vil jeg altså også strikke mig et par:)), sender dig en mail med det sammme.
    På forhånd tak, kh. Stine:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Stine
      Håber du fik strikket i bilen i går :)
      knus♥

      Slet
  3. Allerførst tillykke med din nye stue, hvor er den blevet flot. Tak for din søde kommentar, jeg er begyndt at sy kant på, så Gunner kan få lov til at pille pap ud.
    Håber snart vi ses. Knus Birthe

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Birthe
      Det ser sørendansemig godt ud det tæppe :)
      godt at du kan holde gunner i gang
      knus og tak♥

      Slet
  4. Godt du hat fået lavet nye futter,de er altså også i høj kurs hjemme hos mig ,også sommer og vinter :))

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Gitte
      Ja vi kan jo ikke ha storetåen skulle blive kold :)
      dejligt at du synes om :)
      knus♥

      Slet
  5. De ser rigtig fine ud sine nye ballerinaer.
    jeg har brugt mine rigtig meget i campingvognen om aftenen og er rigtig glade for dem.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Hanne
      Det er jeg glad for at du er :)
      knus♥

      Slet
  6. søde ballerinaer du har fået lavet og ja sådanne nogle bliver jo slidt når de bliver godt brugt med godt, at du hurtigt kunne få lavet nogle nye :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Marion
      De bliver brugt ...
      og rigtig meget :)
      knus♥

      Slet
  7. Svar
    1. Tak Angelika
      håber også du får et par du bliver glad for :)
      knus♥

      Slet
  8. Det er også en rigtig god sutsko !

    SvarSlet
    Svar
    1. hej Miri
      Jeps :)ihvertfald til mine fødder :)
      kram♥

      Slet
  9. Forsinket tillykke med dagen♥ Lyder som du blev fejret af nogen skønne mennesker. Og de her sutsko er da helt fantastiske. God fredag!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Tina
      Tusind tak skal du ha' :)
      knus♥

      Slet
  10. Fine fine sutsko. Af en eller anden grund kan min pc ikke håndtere at åbne et link til en mail!!!!. Men jeg vil så gerne låne din opskrift - kan du maile den til diy@hotmail.dk. Så vil jeg blive meget glad. KH Marianne

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Marianne
      Håber du er blevet glad :)
      knus♥

      Slet
  11. De er simpelthen bare skønne :-) Man kan se, hvor behagelige de må være at have på, og så er de søde at se på! Klem og go' weekend, Marianne ❤

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Gitte
      tusind tak for roser :)
      knus♥ og go weekend til dig også :)

      Slet
  12. Dine sutsko er også bare så skønne. Den opskrift kunne jeg ikke finde så lavede bare Navia futter til mig at bruge her i vinter. Tror jeg prøver at valke dem, måske de sidder fast så for lige nu slupre mine nemlig.

    God lørdagsaften til dig.

    Kh. Lis

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lis
      Jeg har ingen erfaring med Navia til futter ... men jeg ved at Andes krymper for meget ....
      håber dine holder fødderne lune
      knus♥

      Slet
  13. Hej
    De er så fine de sko..........vil gerne være med.
    Knus Kirsten
    khcsoroe@gmail.com

    SvarSlet
  14. De ser fine ud dine valkede hjemmesko.
    Jeg vil også gerne have din opskrift, hvis du vil dele.
    inge-Britt@mail.dk
    Hilsen Inge-Britt

    SvarSlet
  15. Hej - jeg er vild med dine ballerinaer. Vil du sende opskriften til Soffi123@hotmail.com.

    Mange hilsner
    Charlotte

    SvarSlet
  16. Hej

    Jeg synes at det er nogle flotte ballerinaer du har lavet. Hvis det stadigvæk er muligt, vil du så sende opskriften til mig til lisbeth.d.j@hotmail.com.

    Mvh.
    Lisbeth

    SvarSlet