torsdag den 17. november 2011

Prioritering....

Som vi alle ved kan bloggen være en rigtig tidsrøver .....

Ingen dårlig samvittighed .....er jeg blevet enig med mig selv om .....når jeg IKKE får blogget ... meeen ...derfor kan I godt regne med at jeg er "forbi" mange af jer dejlige bloggere i mine tanker .....


 I øjeblikket prioriterer jeg andre ting liiidt højere ....
- ting som også er dejlige tidsrøvere    ....


Mandag var med den sædvanlige dejlige cykeltur - afhentning af glas  (man kan godt se at det er 1.gang jeg prøver .... men forhåbentlig ikke sidste ) 
- mandag aften med mandags-sypigerne ( jeg strikkede :o) )






Tirsdag var med lidt kortere gåtur med bedsteveninden - og "møde" hos Marlene  med  de dejlige blogveninder :
Jo  - Hanne  - og Margith ... desværre manglede vi Miri og Gitte der måtte melde afbud .... (håber de kan næste gang vi har aftalt :o) ) ....





I går onsdag var med kort cykletur og kortere fortsættelse af "møde " hos Marlene ..... Vel hjemme igen og med benene oppe blev der igen prioriteret ......



Det var såmend status siden sidst .... om ikke længe vil jeg begi' mig ud i naturen .....inden dagens gøremål .... hvis altså ikke lige ....der bliver prioriteret ......♥♥♥

go efterårs-torsdag til jer :o)

13 kommentarer:

  1. Jeg er VILD med dine juletræer

    SvarSlet
  2. Du har skabt dig et godt liv. Og det er ikke altid nemt at gøre.
    Respekt :-)

    SvarSlet
  3. Jeg skulle alligevel været taget med på det glaskursus :)
    Smukke ting I fik lavet.
    Kh. Kirsten
    Knude på tråden

    SvarSlet
  4. Ingen kan da se det er første gang du har lavet glas:0)
    Det er så smukt:0) kan godt forstå du glæede dig til at se resultatet.....
    Vi må se at få lavet et kursus mere, for det vil jeg simpelthen også prøve:0)...

    Kram Birgit

    SvarSlet
  5. Hold da op, der er da rigtig gang i alle dine aktiviteter, men det er jo dejligt at der sker en masse forskelligt. Flotte glasting du har fået lavet.

    SvarSlet
  6. Jeg er også helt vild med dine glas-juletræer, de er simpelthen enormt flotte (og flot strik :)
    kh Anne

    SvarSlet
  7. Kære Marianne.

    Du har ret i, at bloggeri er en tidsrøver.
    - Og det er livet i særdeleshed også, og det skal jo altså også leves... Ærgerligt at døgnet ikke har flere timer, til alle de ting vi så gerne vil nå... Men synes nu alligevel, at du når ganske mange ting ;-)
    Det er nogle meget smukke glas-sager du har fremstillet!

    Kram♥

    SvarSlet
  8. Det er rigtig flotte ting du har fået lavet på det glas kursus. Jeg er helt vild med pigen og juletræerne.
    Din hæklede dække til lampen er bare så sød, Me Like.
    Det ser ud til at have været en rigtig hyggelig dag sammen med Marlene & co.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  9. Kære Marianne! Jeg har det ligesom dig! Bloggen kan være en tidsrøver, så det er nødvendigt med pauser! Og jeg får også kigget rundt uden at få lagt kommentarer!
    Men må lige sige at jeg glæder mig meget til søndag, og det var dejligt at se de fine billeder fra i lørdags!!Og så synes jeg dine glasting er rigtig søde. Især dine juletræer! og de ligner ikke noget der er lavet af en nybegynder! Knus og på gensyn snart!
    Inger Lise

    SvarSlet
  10. Pia : jeg kan også godt selv li'dem ...:o)

    Miri : Jeg forsøger alllt hvad jeg kan ...:o)

    Kirsten : Vi må da lave et hold og tage afsted :o)

    Birgit : ja vi må lave et hold ...

    Hanne : Tak ... :o)

    Anne : Tak ... :o)

    Karina : Livet er ganske rigtigt en tidsrøver ...især hvis man beskæftiger sig med ting man holder a' :o) ... tak for roser

    lis : tak for roser ... dækken til lampen er en gave fra en veninde ...
    det er altid hyggeligt med blogvenindemøde :o)

    Inger Lise : Jeg glæder mig også vildt til søndag :o) og til at hilse på ... Tak for roser :o)

    knus til jer alle ♥Marianne

    SvarSlet
  11. Kære Marianne!
    At det er første gang du laver glas kan absolut ikke ses. Den røde pige er meget skøn.
    Knus og god weekend.

    SvarSlet
  12. Hej igen Marianne
    Er helt vild med glas-danse-musen-med-den-lille-røde-kjole. Hvor er hun bare skøn.
    Rigtig god weekend
    Tina:-)

    SvarSlet
  13. Margith : Tak søde ...jeg vil helt sikkert prøve at lave glas igen :o)

    Tina : Stort velkommen tilbage ... Har virkelig tænkt på dig mange gange :o) håber alt vel ...
    Tak for roserne :o)

    kram til jer ♥ Marianne

    SvarSlet