lørdag den 5. november 2011

Flad .....

For noget tid siden så jeg hos Marianne.... de fedeste tegninger

I går måtte jeg liiige prøve .......


Marianne var så sød at vise en DIY et par dage efter .....
og siden da har jeg tænkt på at jeg skulle prøve ....

3 tegninger blev det til ......:o)






I dag da jeg kom forbi værelset .... måtte jeg bare liiiige prøve igen .....


Eneste grund til at jeg stoppede .....var en helt flad pegefinger .... 

 Den her er indtil videre yndlings .....


( lidt kikset ) .....

                                    ♥♥♥ 

I skulle prøve det ..... 




Eneste minus .....  jeg har vist købt for lidt rammer .....  ;o)


                                 ♥♥♥♥♥♥♥

Go' lørdag aften til jer 

7 kommentarer:

  1. Den sidste er den smukkeste, synes jeg.
    Jeg tør ikke prøve det, for tror ikke jeg kan finde ud af det.

    Kh. Lis, som også ønsker dig en god lørdag aften.

    SvarSlet
  2. Skønne tegninger....:0)
    Det er åbenbart lige meget hvad du forsøger med så bliver det bare så smukt.
    Har du mon fanget din lille ven??????
    Fortsat god week end.

    Kram Birgit

    SvarSlet
  3. Du er vist blevet grebet :-)
    Fordybelse.
    Dejlige streger.
    Og håber I er blevet musefri !

    SvarSlet
  4. Søde mus ;-). Sikke søde tegninger, så fine, men jeg påstår jo jeg ikke kan tegne så..... Må nok opgive at prøve eller....

    Søde det er de, men skulle du ikke have lavet en med små mus??? Fnis

    Jeg kan bedst lide det med hjerter.

    Kram og knus

    Marlene

    SvarSlet
  5. WOW,de er gode dine streger ;)
    Måske man skulle prøve en skønne dag.

    Yt

    SvarSlet
  6. Jeg har også leget med de billeder og det er dejligt afslappende. Resultatet er sjovt og smukt i sin grafiske enkelhed :)

    SvarSlet
  7. hvor er de smukke, på en gang enkle og med lyst til at se efter hver enkelt mønster. Jeg forstår godt at du er blevet afhængig :)

    SvarSlet