søndag den 28. august 2011

Jeg manglede ....

jo ......

Ikke Jo ♥ .... for hende var vi så heldige at "møde" :o)

Vi var også heldige at "møde" endnu en  Hanne :o) ...(hun kunne kende Marlene)

men jo.....stoffer og andet mangler jeg jo altid  ....
udvalget var KÆMPE stort og det er rigtig svært at begrænse sig.....

Manden min havde sagt hjemmefra at jeg kun skulle købe det jeg havde brug for ( smilende) ...


Jeg manglede.... 

                                                                          ♥♥♥

I går tidlig morgen ... drog jeg afsted mod Odense ....
Det årlige patchworktræf  vil man jo ikke gå glip a' ... vel.. :o)
Som nogen af de første mødte vi op ..... troede vi ....
for hold da op, der var mange der havde den samme idé... :o).... 
 læg liiige mærke til damen med den skønne sorte hat ....
... hun(tasken)...  matcher løberen der hænger ....


søde Hanne  smilende og med meget sunde røde kinder ...
og masser af skønne kunder ....
(har ladet mig fortælle at der først var tid til kagespisning sent i går aftes ...)  og mon ikke Hanne igen i dag står smilende og hilser på søde kunder....

                                     ♥♥♥

Udstillingen af skønne quilt's blev nydt og foreviget....
inden vi sluttede eftermiddagen hos Marlene ....med kaffe og
sødt :o)

















                                      ♥♥♥♥♥♥♥

aftenen bød på lækker middag hos mine forældre
og smuk aftenhimmel :o)

 solnedgang mod vest....
hmmm ....solnednedgang mod øst ???

6 kommentarer:

  1. Jamen søde havde du virkelig brug for alt det???
    Var der virkelig alt det i tasken da vi forlod messen??? Hold da op ;-)

    Tak for en dejlig dag både med dig og Jo.

    Knus og kram

    Marlene

    SvarSlet
  2. Sikke en dejlig dag, og flotte billeder.

    SvarSlet
  3. Sikke en masse smukke stoffer du der fik købt... :o)

    SvarSlet
  4. Skønne ting du fik købt, og hold da op nogle skønne billeder af forskelligt PW. Der er godt nok langt fra PWbolde til det jeg har set på billederne ;)

    SvarSlet
  5. Tusind tak for de skønne billeder af alle quiltene. De var så smukke alle sammen - sikke en dag i har haft ♥

    SvarSlet
  6. Marlene : hov hov søde ...du havde vist mindst lige så meget ...

    Sonnie : Tak det var en dejlig dag

    Pi Andrea : Tak

    Rikke : ja der startede jeg også for mange år siden :o)

    Henriette : Velbekomme :o)

    kram ♥ Marianne

    SvarSlet