torsdag den 18. august 2011

2 tosser på tur ....

Det vil nogen i hvertfald mene .....

I går formiddag var det et herrens vejr ....
men kunne ikke stoppe bedste-veninden og undertegnede...fra den ugentlige gåtur .....

2 timer med paraply og svuppende (våde) gå-sko..... for... for den da hvor det regnede .... nærmest fra start til slut ....
men pyt....

jeg havde taget små forsyninger med  som vi spiste på halvvejen....

"den efterhånden sædvanlige tur " er så skøn og fredfyldt ....også i regnvejr.....
12 kilometer og en tur på caféen bagefter .....

                                          ♥♥♥

I dag har "2 tosser" også været på tur ....
Ældste skulle til røntgen i Svendborg .... så Brumle og jeg leverede kørslen :o)  ....
Ventetiden blev ikke spildt ( selv om den  dog ikke var sååååå  lang )
Efter turen.... besøgte jeg en dejlig veninde
hvor jeg blev forkælet med lækker "Søren Ryge" kringle - (dog med marcipan og nougat fyld )....Mums for en bombe :o)


I eftermiddag har det været med tur
til Odense  med mig som passagér.....
så derfor nåede jeg liige lidt hækl i dag  .....

I morgen drager 2 andre  "tosser " :o) ud ....
men syn for Blomsterfestivalen ♥ ..... i Odense by ....

                              
weekenden MÅ stå på sommer-residens
 - hvis vejret arter sig  :o)  
          
                              ♥♥♥♥♥♥♥

5 kommentarer:

  1. Tosser er ikke det ord jeg vil bruge. Jeg synes du og alle dine venner, griber livets muligheder med glæde og nysgerrighed og det er IKKE tosset :-)

    SvarSlet
  2. Hej Marianne ;0)
    Jeg havde ellers gemt din adr fra kuverten, men jeg kan ikke finde den.
    Er du sød og sende mig den på muselberg@live.dk ?
    Så har jeg nemlig en pakke klar til dig ;0)
    Julie

    SvarSlet
  3. Selvom jeg er en af tosserne, så er du stadig min aller bedste blog-veninde.

    Tak for en dejlig dag din tosse ;-)

    Stort kram Marlene

    SvarSlet
  4. Miri : hvor er du sød ... du er da også en af vennerne :o)

    Helle : ja ikk' :o)

    Lulie : er hermed gjort :o) glæder mig ...♥

    Marlene : jamen det er slet ikke så tosset at være én a dem vel :o)

    kram♥ Marianne

    SvarSlet