mandag den 6. juni 2011

Den dejligste.....

mini - sommerferie (Kr.Himmelfarts-ferie) har vi haft :o)

Selvfølgelig i sommer-residensen   fra onsdag eftermiddag til i går søndag (eftermiddag)- kun afbrudt af en ung fødselsdag (3år) og en tur til byen efter proviant  - ....
 hold op det var svært at tage sig sammen til  hjemturen ......

Vejret har været til nydning  :

-i vandet (16-17grader)-
- på sol-stolen  med lidt lapper - godt indsmurt i faktor høj :o)...
- på vandet .... ikke mindre end to ø-ture til mig (mange flere til  resten af familien) - på helt blankt vand...- med masser af marsvin omkring.....♥  ( her med lån af naboens børn ...)

- lækker mad  - på grill   og fra bod .....

-  masser af hygge og afslapning med "naboer" og familie....

skønne blomster fra mutti og fatti....
lækker gave fra manden min et kæmpe stort ønske ....

( og han havde heeeelt selv pakket den ind )

- men men alting har en ende :o) ....dagen i går sluttede med "grill-fest" ved broen......  :o).......

                             
                                    ♥♥♥


I dag bliver også en af de skønne .... måske ikke vejr-mæssigt..... ( det buldre i baggrunden)....  men men om ikke så længe hopper jeg på bus - bil - og tog  ....
til ikke mindre en 2 mandagsstævnemøder ♥  ja med skønne bloggere  .....

I morgen .... bliver en dag med opsamling af forsinkede projekter... opsamling på bloggen og forsendelse ( undskyld undskyld piger) af give away ballerina's.... men men Anne ( hvis du læser med -)  :o)

7 kommentarer:

  1. Jeg bliver ganske misundelig !!
    sikke en ferie, den indeholdt jo alt hvad en ferie burde indeholde :-)
    Vi ses om snart :-)

    SvarSlet
  2. Sikke en dejlig mini-ferie du har haft. Der har været alt i den.

    Ønsker dig en god mandag og nydning af dine gøremål.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  3. Nøøøøjj - sikke en skøn ferie!
    Og hvis jeg ikke tager fejl har du fået en iPhone, hvis du bare bliver halvt så glad for den som mig, så bliver det godt! (Eller havde du egentlig en i forvejen og har blogget derfra? Hmmm...)
    Hvis du har brug for hjælp til at komme igang med at blogge på den, så ringer du bare, og jeg vil gøre mit bedste.
    Jeg arbejder ca. 8-11 timer pr. dag i denne uge, men jeg klager ikke, for det er spændende og jeg ser frem til 6 ugers sommerferie.
    God dag til dig.
    Helle.

    SvarSlet
  4. Jeg er vild med dine bokse. Har du mon et mønster eller en vejledning du vil dele med mig. Jeg vil så gerne prøve om kan kan lave disse.

    SvarSlet
  5. God eftermiddag Marianne
    Herlig weekend...;-)
    Tillykke med det nye elektronik. Var det ikke fars dag eller???
    Håber du har haft en god tur til Djævleøen.
    Vi må ses sidst på ugen, hvis du har tid og lyst..
    God Mandag / RikkeBo

    SvarSlet
  6. Miri : ja vi sås om snart tiden flyver afsred i godt selskab :) ... du MÅ komme fordi sommeresidensen :o)

    Lis : du kan tro vi også nød :)

    Helle : jep her har fået en iphone ... skal nok ringe hvis jeg er i problemer ....
    håber vi snart kan ses på trods af dine mange arbejdstimer

    Marianne : det findes en hjælp/vejledning
    hos All momas quilt på den "rummelige" den flade er meget simpel :)

    Rikke : joooo det var fars dag søndag ... men det var lørdag jeg var heldig :)

    Hanne : tak :o)

    kram til jer♥

    SvarSlet