torsdag den 24. marts 2011

Mine ben har fået lov....

til at holde fri fra  løbe - gå og cykel tur her til morgen ....

De trængte.. og jeg trængte ( nej det passer ikke helt)....for jeg elsker mine især gå og cykelture.... - men natten har været rigtig rigtig dårlig... har max sovet 4 timer.... :(  - så i stedet er formiddagen gået med at friske krea-værelset med lidt maling - trætheden er begyndt at melde sig...  så mon ikke et par timer på langs  udenfor er ok.....

men tilbage til i går... Det  blev det til den skønneste gå-og snakke  en masse tur med bedste- veninden jeg elsker vores ture...
med efterfølgende latte i byen :) ....
I går var helt speciel... vejret var til - uden hue - vanter og  vinterjakke.... faktisk havde jeg kun min nye sweater ♥ på som overtøj.... og et tørklæde i halsen ...dejligt dejligt ......
turen blev lidt længere end planlagt..... en tur på skinnerne (ca 4 km hver vej plejer vi )  men i går var det på skinnerne ud og en dejlig tur ad Katterød (lille lille landsby) og skov hjem... i alt ca 10 km....


foruden gåturen  nåede jeg også godt 10 km på cyklen ...

- og måske om et par timer jeg ikke kan lade være...
foråret kalder ..... en give away kommer senere i dag....
... og cyklen kan måske slet ikke lade være med at køre en tur ud i det blå   ......


                               ♥♥♥♥♥♥♥

7 kommentarer:

  1. Hej Marianne
    Endnu engang super flotte billeder.
    Glæder mig til at gå denne tur med dig også.
    Har gået i skoven med barnevogn og nydt Klokketårnet og hvem ved måske anemonerne snart titter frem i skovbunden.
    God arbejdslyst med indretningen af kreaværelset. Og tag dig nu en slapper i haven, så du kan blive frisk...
    Skal hente mindste manden på Naturlegepladsen. Dejligt vejr de har haft til sjov og leg. :-)
    Knuz / Rikke

    SvarSlet
  2. Hej Marianne. Det lyder til at I havde en dejlig dag i går. Slap du bare af i dag og ta en morfar... det trænger du vist til.
    Ha en dejlig dag
    KH Hanne

    SvarSlet
  3. Jeg tror dine ben og din sjæl trænger til en rolig dag:-)
    Og når foråret lokker, så find dig en krog i haven, hvor du er i læ for stormen, og luk dine øjne og vend ansigtet mod solen.

    SvarSlet
  4. Slap endelig af, måske byder dagen i morgen på en masse og så er det godt at være udhvilet.

    Jeg selv er også helt død idag!! Men turen på La Glace var kanon igår aftes, og Lotte Heise kom og underholdt. ELSKER Lotte Heise.

    Knus og kram

    Marlene

    SvarSlet
  5. hej Rikke : turen gennem Alléskoven med udsigten til Klokketårnet og blå himmel - det tror jeg ikke fåes flottere ... der skulle da lige være hvis der tittede anemoner frem og træerne var lysegrønne :).... vi kan sagtens gå den tur sammen...du siger bare til ....
    håber ungerne havde en god tur til legepladsen...

    Hanne: det var en rigtig dejlig dag .... morfar forsøgte jeg med men kroppen og hovedet ville ikke finde hvile... håber at natten bliver bedre...

    Miri : 10km + 10 km lyder måske ikke af så meget og benene kunne måske sagtens have gået i dag også det var mere resten af kroppen... og jeg lagde mig med næsen i sky..faktisk bare i tynde bukser og top ...(der var læ.... men kropen og hovedet ville ikke finde hvile.... så jeg tog en lille tur på cyklen og fik støvsuget...håber natten bliver bedre...

    Marlene : glæder mig til dagen i morgen og håber på en god nats søvn....
    havde helt glemt at det var i går du/i skulle afsted og så med Lotte Heise ..hende synes jeg også godt om ...glæder mig til at høre mere i morgen :)

    SvarSlet
  6. Skønne billeder - igen - åh, jeg får slet ikke tid til at blogge for tiden...
    Men jeg følger med det bedste jeg kan.
    Helle.

    SvarSlet
  7. hej Helle

    åh ja sådan kan vi alle vist godt ha' det... vil så gerne læse med og kommentere hos alle men det lader sig naturligvis ikke ....er bare glad for at du kigger forbi ind i mellem :)
    klem♥

    SvarSlet