søndag den 8. september 2013

52 dejlige kommentarer ❤ der i blandt 4 vindere ....

Allerførst mange tusind tak for alle jeres søde og dejlige kommentarer ...både dem jeg får til 'hverdag' og selvfølgelig også dem jeg har fået i forbindelse med bloggen's fødselsdag og den lilla give-away  :) .... Både her på bloggen og også som mail's :) Bliv endelig ved - det kan man vist ikke få for meget a' :) .....

51 har deltaget i give away'en .... med forskellige ønsker ....

ikke nemt at koordinere ... men nu er der fundet 4 forhåbentlig glade vindere :)

Mest populært var ønsket om stoflapperne ....
Det blev  Lone / nejdenandenlone :) der får lov til at 'lege' med dem :)

Garnet og opskrift til ballerina'er sender jeg 
til: Lykke /violykke :)

Blomster-tasken til : Henriette/handmadebyhenriette 

og tasken med liberty/lilla til : Randi/mit-pusterum

Desværre kan jeg ikke glæde alle - men tusind tak fordi I  havde lyst til at deltage   ❤  
- Jeg håber de 4 vindere bliver glade for deres gevinster :) ...
( vil i være søde at sende jeres adresser til mig - så jeg vil jeg hurtigst muligt cykle på posthuset :)

Håber i alle har nydt en dejlig weekend :)

4 kommentarer:

  1. tillykke til alle de heldige vindere : )

    SvarSlet
  2. Super flotte gaver, ærgerligt det ikke var mig der vandt :-) Stort tillykke til de heldige!

    SvarSlet
  3. Tillykke med blog-fødselsdagen. Det var fine præmier du har fundet til vinderne.

    Kh. Lis

    SvarSlet