onsdag den 26. september 2012

Huuumphf !!!

Er det den lyd man siger, når man får en mavepuster ....

Mavepuster og mavepuster.....

Cykelturen i dag førte en lidt anden vej end den plejer ....men alligevel, en vej jeg har været mange gange før ....

I dag måtte jeg bare stoppe op.... holde underkæben og trække vejret rooooligt ....

Jeg "forelskede" mig ..... !!!

Men hvorfor ??

Var det vejret ? - årstiden ? - lyset ? - tiden ? - stedet ? - stemningen - beskyttertrangen  - øjeblikket (der aldrig kommer igen) eller var det bare mig ??? eller noget helt andet ??

Ihvertfald indtog jeg min medbragte pære og flaske vand .... i nærheden og nød :) 
Frem med kameraet - der tilfældigt lå i lommen :) ....og "skød" godt 30 gange....de fleste fra samme plet - bare drejet 360 grader rundt om mig selv....









Huset... - har nok ligget der,
ja et gæt  måske i 50 år  ... 
det  trænger i den grad til en kærlig hånd ... 






Hvorfor jeg lige "forelskede" mig i det hus i dag ??? - jeg er jo ellers ikke til gult  og forfaldent - eller er jeg ??
Der liigger rigtig mange fine velholdte huse på vejen ...

Huset har selvfølgelig en ejer ..
Hvem vides ikke - og det er ikke til salg....
Men hvis vedkommende læser med, håber jeg det er ok at vise billederne,  og at jeg har taget dem ... jeg var ikke tættere på end 3-4m - 
zoom kan gøre meget .....

Jeg vil drømme videre ...( og lave lidt husligt :) 
I morgen er det måske noget helt andet .....
men jeg tager turen igen :)

Må jeres onsdag blive go' 

12 kommentarer:

  1. Kan godt forstå du blev "forelsket" det er da vildt charmerende.
    Sikke en krea-rede vi kunne indrette der, med al den inspiration.

    Kæmpe onsdags kram

    SvarSlet
    Svar
    1. uha ja ...
      eller bare nyde bølgeskvulp - den friske luft og den åbne himmel :)
      kram♥

      Slet
  2. Kære Marianne
    Tak for i aftes, det var hyggeligt..:o)
    Ja, svanerne har slået lejer i Bjernekrogen, det ser hyggeligt ud..
    Huset trænger til en kærlig hånd, det har du ret i...:o)
    God Onsdag / RikkeBo

    SvarSlet
    Svar
    1. selv tak :)
      Svanerne her er nu fra Drejet/Knold ...men ja der er også i bjernekrogen :)
      Huset trænger virkelig meget :)
      knus♥

      Slet
  3. Jeg er helt klart til gult og forfaldent...Det er intet mindre end skønt det hus der...jeg gad godt eje det som en slags sommerresidens...eller noget.

    SvarSlet
    Svar
    1. Synes altså det er skønt :) og lige netop sommerresidens
      Knus

      Slet
  4. Det er da vist det man kalder: Et håndværker-tilbud !! smil
    kram Hanne

    SvarSlet
    Svar
    1. hej Hanne
      Jooo :) ..
      hvis bare det var til salg :)
      kram♥

      Slet
  5. Fantastiske billeder Marianne, kan godt forstå at du er forelsket:))

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Stine
      Ja ikk' har været forbi i dag også ...
      selv i kedeligt vejr er jeg forelsket
      knus♥

      Slet