mandag den 30. januar 2012

Så lykkedes det....

at blive færdig ....
I weekenden er hele to projekter 
blevet færdig-gjort ...
 Stamps/stjerne-tæppet  manglede kun at få syet lukkekanten færdig ... 
men Word-feud kom i vejen.....
   Jeg synes rigtig rigtig  rigtig godt om resultatet...
                              både på for- og bagside ...
Det har været et stort arbejde ...men hold op det er godt at bruge lim-spray når der maskinquiltes ..

kan I se cirklerne ?? .....

                                   
                                    ♥♥♥


Det grønne strik -tørklæde er også blevet færdig ...men blev ikke som i opskriften (jeg forstod ikke :o( ..- så det blev uden mønster i kanten ...garnet er så heller ikke det, der er brugt ....så nok bare mit eget mønster, ikk' :o) )
Jeg strikkede det 60cm længere .... så det kan nå en gang mere rundt...  ialt 2 m :o)♥ 

Dejlig stort ....liiige som jeg godt kan li'.... :o)..


Mange "omgange/spil" Word-feud er spillet ...så derfor er bloggen blevet svigtet .. :o( ....
Det er utroligt så bidt "man" (læs jeg) er blevet at det spil ....


Go' aften til jer .... håber I kan holde varmen -nu hvor det er blevet vinter-koldt og hvidt :o)





                               ♥♥♥♥♥♥♥





38 kommentarer:

  1. Hej Marianne!
    Endnu et flot tæppe, du er ikke nem at stå mål med :-)
    Er du ved at være klar til vores tur?
    Tror det er godt jeg ikke har en I-Pad, tror også jeg ville blive grebet, ene og alene fordi det er ord.
    Knus.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Margith ... du kan tro jeg er klar ..
      hvis du har en smart-phone kan du også spille :O)
      tak for rosen ...
      kram♥

      Slet
  2. Flot tæppe og hvor er du flittig

    SvarSlet
  3. Tillykke med det smukke tæppe. Super flot quiltning. Og lækkert halstørklæde, det skal du nok få gavn af. Her på sjælland er der stort set ikke noget sne, så det er lidt utroligt at se billederne fra dine kanter. God aften til dig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Camilla ...
      tror også jeg bliver rigtig glad for tørklædet :O)

      Slet
  4. Hold da op hvor er det et flot tæppe, men det er dine andre håndarbejder jo også

    SvarSlet
  5. Endnu et meget flot tæppe fra din hånd ')
    Du kan bare sige til hvis det kniber med pladsen til dem '000

    lækkert tørklæde du har strikket.

    Yt

    SvarSlet
    Svar
    1. Uha Yt ... så må jeg vist bygge til ...
      eg holder så meget at hver og et ...selv om jeg jo ikke kan bruge dem alle på en gang :O)
      tak for rosen
      knus♥

      Slet
  6. Laver du de tæpper så hurtigt, altså en af gangen ???
    Så stopper jeg med min by nu for jeg når da aldrig op på dine omdrejninger!

    Flot det er det tæppe altså. Jeg er helt vild med mønsteret og de blå nuancer.

    Kh.Lis

    SvarSlet
    Svar
    1. kære Lis ..
      de tæpper du har set gjort færdig er alle UFO's fra kurven ...
      fortsæt du bare min ven - jeg vil glæde mig til at se din by
      knus♥

      Slet
  7. Hvor er det flot dit tæppe - skønne farver og mønstre :o)

    SvarSlet
  8. wau for hulen da hvor er det et smukt tæppe..det kan du godt være pavestolt af....dejligt at få en UFO færdig...een mindre på samvittigheden :-))))

    SvarSlet
    Svar
    1. tak Helle
      du kan tro jeg er stolt ...
      knus♥

      Slet
  9. Hej
    Det er godt nok et flot tæppe, det var vist mønsteret, efter jeg var stoppet.
    Nu tror jeg nok, at jeg snart skal prøve at strikke igen, og så finde ud af bloggen, det kniber.
    Knus Birthe

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Birthe ...
      dejligt hvis armen igen "virker"til strik ... hvad er der med bloggen ?...
      knus

      Slet
  10. Hej Marianne.
    Jeg er altså dybt imponeret over de fine tæpper du får lavet <3
    Hvor er det blevet skønt dit tørklæde. Jeg kan godt lide retstrik rillerne, og det lidt grove look :o)
    Nu er der altså kun knap en uge til vi ses, uha det bliver skønt <3

    Kram Gitte

    SvarSlet
    Svar
    1. hej Gitte ..
      tak ...
      jeg holder også rigtig meget af retriller ...der skulle ha været en lidt feminin kant på ...men det drillede ...og nu synes jeg egentlig det er meget fint som det er ...
      glæder mig også ...villldt
      knus♥

      Slet
  11. Hej marianne.
    Atter et mesterværk fra din hånd. Må altså snart se alle de nye projekter du har fået lavet. Måske den lille blå kan finde vej herop engang i løbet af febuar, til lidt hygge.
    Knus Lene

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det må du da :O)
      den lille blå kan godt finde vej ... men det varer liiige lidt inden kalderen er fri ...
      knus♥

      Slet
  12. Sikke et flot tæppe du har lavet.Dejlige klare farver, det kan jeg godt lide.
    Det kniber nu med at holde varmen. Kl. 14 sad jeg i shorts i solen i Spanien og så der det koldt at komme hjem til det her vejr :o(

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Bente :O)
      åh har du liige været afsted ... kan godt forstå hvis du synes det er koldt at komme hjem :O)
      knus♥

      Slet
  13. Flot !
    Meget flot arbejde !
    Du er simpelthen en patchwork og quilt haj :-)
    Og strikke dynamo !
    dejlige sager :-)
    Og sikke meget sne - det kan vi ikke prale af. Her er bare et let drys- Men det er bedre end ingenting :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. tihi Tak for øgenavne :O)
      ja vi sparer ikke på det ...
      kram♥

      Slet
  14. Hvor er det flot. Er vildt imponeret!

    SvarSlet
  15. Det er super flot det blå tæppe.
    Og så er jeg da vild med Dit grønne tørklæde, farven er superflot.
    Kram

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Jo ...
      ælllsker også den grønne farve ... og mit nye tæppe :O)♥
      kram♥

      Slet
  16. Hvor er det tæppe smukt, og sikke kønne farver!!! Har det så fået pladsen ved sofaen???
    Godt du viste cirklerne for ellers havde jeg ikke set dem ;-).

    Fint tørklæde, endnu et til samlingen!!! ;-)

    Kram Marlene

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde ...
      nej det har det ikke ... men en anden plads hvor jeg kan se det :O)
      ja endnu ét :O)
      kram♥

      Slet
  17. Igen har du kreeret et smukt tæppe, og jeg bøjer mig igen i støvet ;-)
    Er tørklædet mon fra "mere feminin strik"? Dit tørklæde minder nemlig om det, som jeg netop har strikket til mig selv. Mit har bare kanterne...
    Pudsigt hvis vi har strikket det samme tørklæde, på samme tid. Og endda uden at vide det :-)

    Hav en dejlig dag.

    Kram♥

    SvarSlet
    Svar
    1. rødmer helt ...Tak søde ..
      Pudsigt ... mønsteret er et fra garnstudio ...:O)
      glæder mig til at se dit :O)
      knus♥

      Slet
  18. Flot flot. Jeg glaeder mig til jeg engang laerer at maskinquilte. Handquilter for tiden, og det er altsaa lidt traels.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Lin ...
      Det er også mit første maskinquiltede ...eller faktisk 2. det første var bare lige linier...

      Slet
  19. Respekt, det er da helt vildt hvor fint det er blevet det tæppe der...Også et dejligt tørklæde, det ser lunt og lækkert ud.

    SvarSlet