tirsdag den 13. september 2011

GUL

Dagens udfordring/ farve i legen er GUL ....

Jeg troede GUL ville blive min største udfordring ....
GUL er så absolut ikke min yndlingsfarve ....

men måske den har været det ....- jeg har i hvertfald lidt gult af ældre dato i gemmerne og fremme....)

Vores hus var gult inden vandskuring ...
Vores stue var GUL (og Blå)  for 14½ år siden...
Derfor også et tæppe i GULT og blåt ....
maskinsyet på et weekendkursus i foråret 1997...

beviset for den GULE (og blå) stue....




 3 tidligere ælllskede
fra den lokale kunstner Peter Sekjær
købt sidst i 90'erne....




Jeg skyndte mig med hæklenålen ...
en lap 10x10 cm igår....
 og flag fra morgen-stunden :o)

"min hukommelse" er svagt GUL :o)


Min til ære for bloggen ..
nye( ikke bare nyvaskede) karklud ...


Vasen til friske mynteblade (te) er GUL


Gammel GUL have kasket ....
(har også haft den som jakke ?? væk ??
og de GULE gummistøvler ??? )

                                Sidst men ikke mindst
                 Gave fra opfinderen af legen 's  mor ♥ 

Ha' en dejlig tirsdag .... pligterne kalder ....
måske vi "høres" ved senere på dagen ....

Hov jeg glemte ...at jeg vist hellere må spise denne GULT indpakkede ...
til eftermiddagslatten :o)

7 kommentarer:

  1. Tænk at du havde et gult patchworktæppe!!!!

    Du fortæller mig ellers altid du ikke er til gult!!! ;-)

    Ja, så skulle du også lige friste med marcipanæg!!! Uha uha, godt du bor "mange" kilometer væk fra mig ;-) Så jeg ikke lige kommer og spiser det!!!

    Stort kram og god dag søde.

    Marlene

    SvarSlet
  2. Hej Marianne!
    Sikke fine tæpper, både det røde og det gule. Jeg har også haft gule stuer :-) Jeg kan se du holder af rødt du har mange fine ting i den farve.
    God dag til dig.
    Knus.

    SvarSlet
  3. Søde Marianne da! Må sige du overrasker, heldigvis allermest på den positive måde, men GUL hos dig, havde jeg nok ikke lige set komme, ikke den Marianne jeg kender, men dejligt der stadig er plads til overraskelser.
    Kram

    SvarSlet
  4. Skønt gult tæppe du har syet og den gule keraminfisk er også skøn. Jeg er heller ikke til gult, trods det har jeg engang haft køkken i gult og hvidt med et strejf af grønt, det var nu meget pænt, det er jo godt man kan fravige det man plejer engang imellem.

    SvarSlet
  5. Åh, hvor jeg savner dig - din dejlige, skøre kvinde !!!
    :-)
    Jeg havde også gule vægge og gult køkken i 80 erne..
    Og det fatter jeg stadig ikke !
    Men mener at huske, at jeg synes det gav et varmt indtryk..

    SvarSlet
  6. Næ hvor fint! Sikken en masse fine ting du fandt alligevel knus

    SvarSlet