mandag den 18. juli 2011

Vi er flyttet ....

Hjem ....
hjem fra sommerresidensen....

I går var det nok med dårligt vejr ... ( regn og især blæst )
for "drengene" .... ( ja jeg kunne jo stadig sagtens fordrive tiden...) 
Vi pakkede bilen til randen med ALT feriegrejet (og det var ikke så lidt kan i se ....

- bådene blev sejlet i havn ( de  står nu begge i haven/carporten og er nyvaskede og klar til forhåbentlig bedre vejr inden længe ....

Alt er pakket ud - tøjet vasket - haven er ordnet ....( for vejret holdt da nogenlunde tørt  nogle timer i går ) ....

og i dag har jeg pakket krea tingene ud  og siddet lidt ved symaskinen  .... først med lidt til pakkelegen :o) ...
- derefter lidt praktiske poser/opbevaring til hynder til båd
og til slanger oa. til dykkerens udstyr .... og 2 overtræk til kasserne det hele opbevares i.... 

 jeg har haft de nu 214 helt færdighæklede hexagoner lagt op  ( har derudover 57 der mangler hvidt :o) ) ...



når de er hæklet mangler der kun 94 :o) .....

                                   ♥♥♥

En lille regnvåd buket fra haven fandt her til aften vej til bordet :o)
(jeg elsker duften af lathyrus .....

12 kommentarer:

  1. En enkelt dag med regn er hyggeligt når man er på camping, meeeeeeen flere dage som der nu er udsigt til, det er bare ØVVVV. Så jeg kan godt forstå I vil hjem.
    Ihhh, hvor er det super flot dit tæppe, vil du hækle eller sy lapperne sammen ? Glæder mig til at se det færdigt.
    Rigtig god aften til dig :))

    SvarSlet
  2. Jeg kan godt forstå i har flyttet sagerne hjem, når det bare bliver ved, og ved med at regne. Det gør ikke noget en enkelt dag ind i mellem men det her... uhh Kom sol, kom sommer. Vi savner dig.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  3. Det der uendelighedsregn er altså kedeligt! Det er alle herhjemme også enige om... Kan sagtens forstå i er flyttet lidt hjem.

    Dit tæppe bliver virkelig smukt, det er godt nok mange hexagoner der skal til, jeg er igen dybt imponeret af dig. :-)
    - Og jeg må bare have lært at hækle!

    Kram♥

    SvarSlet
  4. Velkommen hjem ;0)
    Her er ferien lige startet og vi håber bestemt også på at solen kommer forbi ....
    super flot dit hæklede tæppe - måske det var det man skulle kaste sig over?

    SvarSlet
  5. Kan godt forstå, i er flyttet hjem for en tid.
    Min søn har nu haft ferie i 14 dage, med regn det meste af tiden. rigtig træls for ham og familien.

    Hvor bliver dit tæppe flot. Kunne godt tænke mig, at se hvordan du skal samle det.

    SvarSlet
  6. Din energi !!!!
    Du må indvie mig i hvordan du gør :-)

    SvarSlet
  7. Jeg er vild med de hæklede hexagoner! Hvordan vil du dog skjule alle de hæfte-ender, der bliver? Har du mulighed for at angive mønstret på en hexagon på din blog - der er vel ikke så mange runder der skal hækles i hver?

    SvarSlet
  8. Jeg er vild med dit tæppe !! Det blir spændende at se det helt færdigt,
    Ha en dejlig dag
    KH hanne

    SvarSlet
  9. Ja det er altid lidt af en gang pakkeri når man holder ferie her i landet. Der skal jo lidt med til godt vejr, lidt til det dårlige vejr, og så lidt af hvert til vejret midt i mellem.

    Og sikken et arbjede. Det bliver smukt dit tæppe.

    Stine:)

    SvarSlet
  10. Ja, den danske sommer kan være lidt regntung at danse med!God sommerdag til dig!

    SvarSlet
  11. Velkommen hjem fra ferie! Jeg kom hjem i søndags og har stadig ikke pakket det sidste ud...
    Hvor er du kommet langt med dit tæppe, hvor er du flittig!
    Mine lathyrus er også på vej, men der er endnu ikke nok til sådan en smuk og velduftende buket som på dit billede.

    Hav en dejlig gummistøvledag!

    SvarSlet