fredag den 8. april 2011

Endnu en dag ....

er gået....  dagene går hurtigt synes jeg....

Igår fik jeg startet på udvidelse af yngstes sengetæppe...
+ færdig med at hæfte..... hmm....  godt og vel 400 ender...


Dagen i dag startede med gåtur med Rikke(ikke-blogger) - handel på vej hjem (med begge cykelkurve fyldt)... lidt husligt.. og besøg i Butik Amaryllis ... fik sendt yngste(96) på håndbold-weekendstævne   og tid til at  hækle.....+ en dejlig tur til stranden...


 windy solnedgang.....ved Bøjden....


Kig med i morgen.....  lørdag ......  
                                              
   Sweateren er blevet færdig her til aften .....


                           ♥♥♥♥♥♥♥

9 kommentarer:

  1. Hej Marianne!

    Du har da altid gang i 100 ting :o)
    Smukke billeder fra Bøjden.
    Jeg glæder mig til at se din hæklede sag færdig.

    Kh Randi ♥

    SvarSlet
  2. Og så skal vi vente til i morgen med hækleresultatet ;0)

    Der er smukt rundt om dig, når du traver i naturen.

    God nat og sov godt!
    kh ♥

    SvarSlet
  3. Sikke dog nogen dejlige billeder fra din aftentur....Det bliver spændende at se den hæklede trøje færdig i morgen...Du er så mega flittig og får lavet så mange ting!

    SvarSlet
  4. Godmorgen Marianne
    Målte lige på kortet, det blev til 6,5 km.; med meget vindmodstand...
    Må også vente i spænding på at se resultatet, glæder mig..
    Smukke billeder fra Bøjden, godt at vinden har lagt sig i dag, så er det lidt nemmere at komme i haven. Du skal vel ordne dit drivhus...
    Så nu skinner solen ind i min stue.... Dejligt..
    God weekend og vi ses tirsdag..
    / Rikke

    SvarSlet
  5. Jeg synes du har en helt fantastisk gave, at skabe dejlige dage :-)
    Jeg glæder mig til at se sweateren !!

    SvarSlet
  6. Nej Marianne, du kan da ikke bare vise sweater lagt sammen på gyngen. Håber godt nok snart den kommer på blokken, er så spændt.

    Ja, haven den skal helt sikkert besøges idag, jeg vil både rode i bedene, men også sy en patchworkblomst eller to.

    God lørdag

    Kram Marlene

    SvarSlet
  7. Jeg kan da godt forstå du har så mange ender at hæfte, når det både er din nye bluse og sengetæppet der skal hæftes ender på.

    Flotte billeder af vandet ved Bøjden. I må have fået frisk luft til hjernen da, med al den blæst der var igår.

    God lørdag til dig.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  8. Det bliver spændende at se trøjen på.

    (Alle de afklippede ender er perfekte til fyld i fx nålepuder)

    Rigtig god weekend

    knus

    SvarSlet
  9. hej alle
    håber ikke sweateren skuffede jer,da jeg endelig fik tid til indlæg....

    Randi : lige knap 100 ting... men mange:)
    Det er for sjældent turen går mod
    bøjden,men jeg ville gerne ha' en
    solnedgang over vand :)


    Kari : Tak :)

    Kirsten :Tak er jeg virkelig så flittig ?...

    Rikke : målte også ruten hihi... det blev ikke til meget drivhus.... forklaringen kom søndag...

    Miri : Jeg GØR alt hvad jeg kan få det bedste ud af dem....:)

    Marlene : glæder mig til at se dine patchwork-blomster :)

    Lis :du kan tro vi fik luft under vingerne...

    Jette : ja det kune man da godt bruge dem til ... men jeg først en enden plan der skal afprøves....

    knus Marianne

    SvarSlet