fredag den 27. august 2010

patchwork blomster


Ja, så nåede jeg så  til at  prøve med et billede :-)  
Et af mine igangværende projekter  på 2.år.
Billedet er ikke et af de nyeste, men det var hvad der lå på pc'en lige nu .  
PATCHWORK-BLOMSTER  i sekskanter  med 
grønt imellem (hver side på sekskanterne måler 1,2cm )
så der skal mange til - rigtig mange ...  men det skal nok blive færdigt en gang med tiden ..:-) 
Tæppet bliver syet i "hvad der er i skabet rester" :-) 
 -men med den samme midte
flere billeder følger når projektet bliver lidt større eller jeg får taget et nyt billede  .... 

1 kommentar:

  1. åh det ser rigtig fedt ud med blomsterne, jeg er endnu ikke klar over hvad mønster jeg vil lave, jeg havde overvejet noget regnbue farver,men kan godt se at der skal virkelig mange 6kanter til,og mine måler 2,5cm på hver side :)

    KH Sara

    SvarSlet